Korse76♥ Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Noen som vet hvordan man kan slette lagrete spill på den? Kjøpte til dattera mi i går. Har bare ett spill, men jeg måtte jo prøve det før hun kommer hjem fra ferie.hehe Men hvordan får hun startet på nytt i spillet??? Fant ikke noe om dette i bruksanvisningen heller.
LadyLuck & Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 gi meg to sec.... skal sjekke om jeg finner det ut på min hvilket spill er det? kan hende du må gjøre det inne på spillet... den menyen før spillet begynner vet du..
LadyLuck & Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 fant du ut av det? finner ikke min jeg, har en sterk minstanke om at "Storebror" har lekt med den...
Korse76♥ Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. juli 2008 Dalmatiner og Friends... Så ut som om spillet startet der jeg avsluttet sist jeg forsøkte i går kveld...
Sjokoladekaka Skrevet 1. juli 2008 #5 Skrevet 1. juli 2008 På supermario(det er det vi har;)) går det å slette der du finn lagra spel, i alle fall. Ein kan ha fleire spel lagra samtidig(av samme spel), og der kan ein velge å slette, også. Eg er ikkje god på å forklare, men...
Korse76♥ Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. juli 2008 Takk - da får jeg forsøke igjen etter jobb hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå