♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Vi forlovet oss 04.04.04. Fikk nr. 2 06.06 kl. 18. Har veldig lyst til å overraske hele familien og gifte oss samtidig med at vi døper minsten. Datoen blir 08.08.08. Har snakket med de på kirkekontoret og det er muligheter for at det lar seg gjøre, selv om at det er på en fredag. Problemet er bare at vi ikke har kjempegod råd for tiden. Refinansierte lånet på huset i vår, for å pusse opp kjøkkenet. Ble litt dyrere enn vi hadde regnet med og vi vet ikke om lånet dekker alt vi vil gjøre. Samboer vil at vi skal låne litt til, slik at vi har råd til å gifte oss og pusse opp kjøkkenet slik vi vil ha det. Blir ikke noe kjempedyrt bryllup. Vil bare ha kjole og pynte meg litt. Mat, kaker og bordpynt må vi jo allikevel ha til dåpen. Er ikke typen til å ha stort bryllup med 100 gjester, så måten å gjøre det på passer meg perfekt. Hva ville dere gjort?
Gjest Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Jeg personlig ville ikke ha brukt penger jeg ikke har på et bryllup. Er datoen så viktig da? Hva med å spare litt først?
~sjiraff~ Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Kommer litt ann på økonomien deres synes jeg da. Om dere ikke har noen problemer med å betjene et ekstra lån, med tanke på økt rente også, så er det vel ikke noe i veien for det )
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 1. juli 2008 #5 Skrevet 1. juli 2008 Signerer sjiraff! Ellers har dere jo 090909 hvis dere vil spare litt )))
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. juli 2008 Dersom vi får låne litt ekstra har vi 1.415.000,- i lån. Jeg er for tiden i permisjon, men jobber normalt 80%. Sambo jobber 100% og masse overtid. Vi betaler nå 11.000 i måneden i lån. Tror ikke vi ligger sånn kjempedårlig an, men 11.000,- er jo forholdsvis mye...
Gjest Skrevet 1. juli 2008 #7 Skrevet 1. juli 2008 Hadde det vært meg så hadde vi gått for det :-) Dere sparer jo egentlig penger på å ha det samtidig for da er mat, pynt osv allerede på plass.
Kamomille Skrevet 1. juli 2008 #8 Skrevet 1. juli 2008 Jeg ville aldri i verden lånt penger får å gifte meg. men utfra det du skriver så skjønner jeg ikke helt om dere må låne for å arrangere bryllupet eller ikke??? Du sier jo selv at det er kun kjole og pynt til deg som kommer utenom? Siden dere allerede ville invitert de samme personene samt allerede har mat og kaker, eller?? Og hvordan har du egetlig tenkt å gjøre det. Skal du stille i full brudehabitt når dere døper minsten, eller skal du skifte og dere har bryllupet etter dåpen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå