Gå til innhold

Noen her som har 350 000 +++ i årsinntekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva jobber dere som/med?

Vurderer å skifte jobb, men vet ikke til hva. Lønn er veldig avgjørende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer til å begynne på ca 360 000 kr i årslønn. Er da adjunkt med tillegg og 0 års ansiennitet, og med kontaktlæreransvar. Dersom jeg får forhandlet frem ansiennitet for å være hjemme med barna vil jeg hoppe opp til ca 390 000 kr i året fra mai av neste år.

Skrevet

Jeg passerer så vidt og jeg er avdelingsleder i interiørvarehus. Gubben passerer litt mer og han er selger i utleiebransjen.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Gubben har mer, jobber med it.

jeg har vel 230 eller noe...

Skrevet

Vil da hoppe opp pga ansiennitetshopp + nytt tillegg i lønn på samme tid.

Skrevet

typen tjener mer, jeg ligger på 250 ca...

Skrevet

Er adjunkt m opprykk. Med Spes.ped. Har 396.000, inkl. tillegg for klassekontakt.

Blir litt mer når jeg er ferdig m Mastergraden, blir da lektor.

Jobber for det meste i småskolen, veldig artig jobb:0)

Skrevet

Mannen: prosjektleder, tjener ca 480.000. Meg selv: rådgiver i bank, tjener 355.000

Vi har begge relevant utdannelse, 3 år på høyskole.

Skrevet

Jeg er sykepleier og vil nå etter siste lønnsforhandling tjene 343 000 i grunnlønn + tillegg, elendig lønn. Mannen min er utdannet revisor og jobber nå som økonomisjef/NK, og han tjener godt, mye mer enn 350 000.

Skrevet

Vi ligger like under 500 begge to. Er ingeniører i privat sektor.

Skrevet

Jeg er adjunkt med opprykk og tjener 410000 i året.

Nyter livet nå sommerstid - avspasering + ferie!

Læreryrket er spennende og krevende. I tillegg til faglige utfordringer er det mange sosiale utfordringer å ta tak i blant elevene.

Mye jobb på kveldstid etter at ungene er i seng og i helgene.

Trives godt i jobben!

Skrevet

ca 370 000. Er utdannet adjunkt med opprykk ( 5 år) men jobber i kirka med undervisning. Grunnlønn på 342 000 + tillegg for ekstra kompetanse og uregelmessig arbeidstid.

Skrevet

og innser etter å ha lest denne tråden at jeg burde begynt å jobbe i skolen gitt... (har 10 års ansinitet)

Skrevet

Ja, tett oppunder 500 000. Jobber som forsker og lærer ved en høgskole.

Skrevet

450.000 i lønn + bonus hvis jeg når målene.

Jobber som prosjektleder innen tv-produksjon

Skrevet

420 000 Sykepleier i lederstilling.

Skrevet

470 000. mellomleder i et storkonsern

Skrevet

Jobber i det offentlige med skatt. Tjener 380.000.

Skrevet

440 000 + bonus. Jobber som områdesjef i stor butikkjede.

Skrevet

Han er fiskeoppdretter og prosjektleder (medeigar), veit ikkje nøyaktig kva han tjener, men det er vel rundt 500 000. Dei som han har ansatt tjener rundt 350 000 - 400 000. Dei ser muligens etter folk da, om du bur på vestlandet.

Eg er i minus som student, men vil nok komme godt over dette beløpet når eg er ferdig utdanna.

Skrevet

butikksjef 340 pluss bonus, å bartender annahver helg 70, så havne totalt på 410. ikkje nokka opparbeida ansinitet som butikksjef..

Skrevet

Vi er begge (nesten) nyutdannede ingeniører, 3 årig-høyskole. Jeg har ca 400 og han har litt over 500 (typisk!)

Om du er litt praktisk anlagt og litt geek kan jeg anbefale vvs- eller bygg ingeniør. Bransjen tømmes for folk, og alt for få velger denne utdannelsen. Og 3 år på høyskolen fixer de fleste, man får ihvertfall godt betalt for forholdvis lite utdannelse.

Skrevet

Jeg: en ussel student. Samboer: siv.ing med prosjektleder-stilling i ett oljeservice-firma: 850 000.

Skrevet

Jobber som konsulent og har en årslønn på ca 396.000 og jeg har ikke gått annet enn 1 år på høyskole så er veldig godt fornøyd med lønnen i forhold til utdannelse. Dere som tjener 230.000 hva jobber dere med og er det snakk om fulltid? Hadde sterkt vurdert en samtale med sjefen for lønnsøkning evnt byttet jobb.

Søsteren min er rådgiver i bank og med 2 år økonomiutdannelse på høyskole tjener hun i underkant av 600.000

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...