Gå til innhold

Spotting før mens---noen andre???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spotter med brun(æsj) utflod 2-4dager før mens.. Har gjort dette siste halvåret, aldri tidligere. Er redd for at dette kan hindre meg i å bli gravid denne gangen.. Er i 3pp, og har hatt sex MINST annenhver dag rundt eggløsning. Har parallelt med spottingen hatt noe uregelmessig mens..

Noen andre som har hatt problemer med dette? Bør jeg få time til gynekolog (har legetime mandag)...Det er da dag 16, kan jeg ta progesteronprøver da??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ganske vanlig å spotte noen dager før mensen, har aldri hørt at det skal kunne være noe hinder for å bli gravid. Hos meg har mensen alltid begynt med litt spotting, men nå etter at jeg sluttet med p-pillene har jeg plutselig spottet 3-4 dager før mensen. SÅ lenge har det ikke vært før.....

Skrevet

Jeg spottet 2-5 dager før mens det siste halve året før jeg ble gravid sist. Altså ikke noe hinder for meg. Men var hos gynekolog for å få sjekket det ut, og hun skrev ut en resept på ett eller annet (pro vera??) "for å få orden på sakene".

Rakk aldri å begynne på kuren av den enkle grunn at jeg ble gravid.

Ta en tur til gynekolog, du. Men tror at med den medisinen man får, må man vente et par måneder med å prøve igjen.

Skrevet

Jeg har alltid spottet 2-3 dager før mens. har vært gravid før, så det hadde ikke noe å si for meg iallfall.

Skrevet

Takk for svar dere!! Nå ble jeg litt lettet, håper jo det ikke blir for vanskelig å bli gravid. Har jo jenta mi fra før, så vet jo at jeg kan bli gravid. Det er mange andre her inne som har prøvd i laaaange tider, og fortsatt har håp.

Jeg skal uansett snakke med legen min på mandag..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...