Gjest Sekretøsa Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 at svigerinna mi står fritt til og ta med seg sin hund hit?? (snakk om overnatting altså, ikke bare for et par timer). Litt skeptisk, da vår hund ikke går noe godt med andre hunder, pluss at vi akkurat har fått pus i hus, og de begynner og bli kjent... men sånn gennerelt, når man har samboer, skal man ikke da ta litt hensyn til samboer også, ikke bare storme inn akkurat som det passer dem, bare fordi det er "broren min som bor her"....?? Hoff, svigerfamilie er ikke bare bare!
Duracella Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Njaaa, hos oss fungerer det på den måten hvertfall. Vi har jo hundehår osv fra før liksom. Blir litt som å besøke andre som har barn, eller å røyke inne hos andre røykere osv. Gå inn med sko på hos de som gjør det selv. Jeg tenker litt sånn "When in Rome". Hvis de ikke går overens, lar vi en hund stå i bånd ute vi, og så bytter vi på. Men nå på sommeren kan vel bikkja bare være ute hele tiden? Pga pus mener jeg. Det forstår de sikkert.
pandabjørn Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 NEi jeg synes ikke det skal være en selvfølge at hun kan ta med hunden sin til dere selv om dere har hund! jeg har også en svigerinne som har en goldenrettriver 12 år er den! og hun hadde den med fra Tromsø til oss når vi gifta oss på lørdag og hunden var i bilen på hotellet mens vi var på festlokalet hunden lå også i bilen hele natta altså to hele netter fra fre til søn det var ikke plass på hundekennel.....sa morra hennes altså min svigermor! kanskje ikke så rart når de spørr 2 uker før bryllupet vårt! og svigerinna mi har hatt 2 år på seg til å plassere hunden akkurat denne helga som var..... dyreplageri at hunden lå i bilen i 2 netter + fra kl 15 til 02 på bryllupsdagen våres! hun har hatt med hunden sin der vi bodde før og da lå den ute på terrassen om natta! hunden er syk har problemer med beina, så jeg håper den slipper å plages så mye bedre at den får fred! og jeg håper ikke at hun skaffer seg hund igjen! vi har også en hund en liten papillon på 7år som er gutt og hun har ei jente.. sant som du sier svigerfamile er ikke bare bare.....jeg har god tone med svigerforeldrene mine men det er godt at de bor 25 mil fra oss for da blir det ikke så ofte de er her
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Jo, men for meg er det liksom naturlig og spørre da... De har ikke gjort det heller.. :S Vi har såpass lite hus, at det blir voldsomt med 6 voksne, 2 barn, 2 hunder og 1 katt.... :S Men det går vel! Jeg har en grei tone med svigerfamilien min også, men de er litt brysomme...tar seg litt for mye til rette, og planlegger og bestemmer over hodene våres. De bor 60 mil unna da, men de er her ofte lell!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå