Gå til innhold

Huff, trodde jeg var ferdig her, men er dessverre tilbake...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den lille i magen har vært død lenge. Jeg skulle vært 11+2 i dag, men det endte på sykehuset med utskrapning i går etter blødninger i helgen. For en råtten verden!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å nei!! Stakkar deg! Jeg føler så med deg, det skal du vite!

Skrevet

Sender deg all min medfølelse!

Håper du har en der hjemme som tar godt vare på deg!!

Skrevet

Huff så utrolig trist å høre! Kjenner deg igjen fra bli gravid sidene og husker du fikk en spire. Veldig veldig leit å høre og vet ikke hva man kan si for å trøste. Vil egentlig bare sende deg en god klem.

Skrevet

Huff. Nei og nei. Vi får håpe du blir rask gravid igjen (når du er klar for å prøve på ny), og at denne gang sitter spiren godt og er sterk som bare det.

Stoor klem

Skrevet

Takk for støtten. Jeg vet jo at det ikke var liv laga, men det er forferdelig likevel. Så mye bedre det hadde vært om det hadde kommet ut i uke 6 eller noe da det døde!! Så unødvendig å gå og være gravid i halvannen mnd til uten egentlig å være det...

Men kan ikke tenke sånn heller. Det var ikke meningen, så da får vi satse på at neste er sterkere... Nå vet vi i hvert fall at vi kan bli gravide på egen hånd. Dessuten har vi noen egg på frys hvis det skulle bli nødvendig. Godt å ha dere!!!

Skrevet

Kjære deg. Så utrolig leit. Det er jammen ikke lett å tenke de riktige tankene alltid, og man føler jo det man føler. Uff, jeg hadde også blitt skikkelig lei meg hvis det hadde skjedd med meg. Tommelen opp for at den neste blir en kraftig survivor! Varm klem.

Skrevet

Så utrolig trist å høre, som mange andre her inne så kjenner jeg den følelsen så alt for godt og det er helt grusomt. Det blir faktisk bedre etter en liten stund. Jeg tenkte faktisk på de få "positive" tingene som at vi to faktisk er en match og at nurket ikke var frisk -så derfor ordnet kroppen opp selv.

Ta tiden til hjelp. kroppen min kom seg i rute igjen ganske fort og vi er nå en uke fra og prøve igjen etter sa.

Den lille kommer til slutt :)

Skrevet

Vi skal nok tilbake på 1 tri snart igjen, vi gir oss ikke enda vel?

Jeg SKAL nok inn igjen fort... Vente på at blødningen skal stoppe så blir det å finne el igjen... Skal skal skal bli gravid igjen fort.. Jeg fikk vite på UL i går at alt var ute så jeg slapp heldigvis utskraping...

Skrevet

Det var veldig leit Trilletralle. Føler så utrolig med deg. Mistet selv i MA i uke 10 i mars og i exu i uke 7 for noen dager siden. Det er så kjedelig ! Det er litt av et sjokk med MA, når kroppen ikke gir beskjed om at det har gått galt :-( Skal du prøve på nytt med en gang, eller trenger du en pause. Selv er jeg usikker. Må uansett først få vekk dette h.. HCG som uansett vil hemme EL.

Lykke til Trilletralle

Skrevet

Vi har en liten glede fra før, som er prøverørsbarn. Derrfor ble vi ganske overrasket over å få det til på egenhånd, og bare 6 mnd etter fødselen. Så nå vet vi at vi kan bli gravide på egenhånd, og det er en liten trøst faktisk. I tillegg har jeg jo gjennomført et svangerskap tidligere, så alt ligger til rette for at vi skal klare det igjen, ikke sant?? Vi satser nok på å prøve igjen med en gang blødningen er over, tenker jeg...

Skrevet

Det er leit å høre at spiren ikke var liv laga :-(

Det har vært samme historien i vår leir, rystende opplevelse! Vi trodde vi var over i den "trygge" perioden, men den gang ei.

Skal til UL i morgen for å sjekke at alt er ute (grøsser litt hver gang jeg tenker tanken)...

gleder meg til å begynne å prøve igjen og gleder meg enda mer til det er en spire som er sterk og sitter godt fast... Men jeg gleder meg mest til å møte en liten bebis som er min egen...

Blir spennende å følge dere som er i samme situasjon fremover :-) Håper virkelig det sitter for oss alle på neste forsøk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...