Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Korleis gjør dere de me kle osv til barna...Faren til min gutt har hatt kle hos seg hele tiden.men så er de en liten diskusjon om ferie og min sønn.Han skulle ha ferie fra den 11 juli og 14 dager .Men faren kom plutseli og sa den 18 i stede.Så sei eg at de faktisk ikkje passer for me har bestuil tur til kristiansad dyrepark...Så fekk eg melding om at greit de skulle ha han fra den 11 til 28 i stede for 18 til 03 august i mot at eg skaffer klær der til han...Er han som ikkje ville ha klær der skulle kjøpe selv for sa at ull klærne til min gutt ønsket eg vaske selv..Og no har de fått en til og da plutseli driter dem i min sønn...en anna ting og er at han ikkje vil til faren.Hyler og skriker og blir skikkeli agresiv dagen før han skal der... Nb han har ikkje ville hatt klær fra meg på 3 år og plutseli krev han klær til han allikevel
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 En ting er at faren ikke kan drive å bytte på med ferietider i siste liten da, det er fint at han kom til fornuft der og at det ordnet seg! Men jeg syns ikke du skal lage noe stort nummer ut av de klærne, det er ferie og man må jenke litt til! Det koster det vel ingenting å sende med ekstra klær de ukene for at det skal bli praktisk for de fleste, du kan bare be dem vaske dem før de sender klærne hjem hvis det er viktig for deg. Hvis du har hovedomsorgen så kan du heller ikke vente at faren skal ha klær for to uker og heller ikke for all slags vær. Man må jo selvfølgelig få ordentlige avtaler og ha system og forutsigbarhet i hverdagen, men når det gjelder ferie så så må de voksne være fleksibel syns jeg (ikke på datoer altså, men på mye annet). Vi har delt omsorg og derfor omtrent like mye klær hver, men når noen skal reise bort så låner vi og sender med alt barna trenger for akkurat den ferien uavhengig av hvem de skal reise med og hvem som eier klærne. Synd hvis gutten din ikke vil reise til far, men han får det sikkert fint når han kommer dit! Du må iallfall passe på at ikke din negative holdning smitter over på gutten. Men tre uker er så klart lenge når han bare er tre år, iallfall hvis han ikke ser faren ofte. Hadde kanskje egentlig vært lurt å dele opp i to ukes-ferier, men det er jo ikke så lett å få til alltid. Er du sikker på at de driter i din sønn som du sier fordi de har fått en til? Det er jo fortsatt faren til gutten din sin sønn. Kanskje det vel så mye er det at de har fått mer å ta hensyn til?
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 mente at to uker var lenge altså, at kanskje det hadde vært bedre med to ferier på en uke hver
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Hey Har sendt me klær til han før.Men sa en gang at ullklær ville eg vaske selv Og da skulle han kjøpe en hver klesplagg til han selv sa han og de har han gjort i 3 år:) Ingen problem og sende me klær.Men lurer på korlsies andre gjør de me klær.Men han straffer meg trur han me at eg skal sende me klær.Noe eg har så er de klær Har vert gjennom rettsak og på papiret står de at han skal ha klær selv og ferien skal en gje beskjed om før 1 mai. Men straffen min ble liksom at han godtok den datoen men fekk fikse klær selv da .aner i grunn ikkje om han driter i han Men virker slik nå etter de fekk nr 2.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #5 Skrevet 1. juli 2008 og at gutten min nekter hver gang han skal der.Og en anna ting han har hentet i barnehage før osv og skriking hyling og sparking.Så må jo være en grunn for at han ikkje vil der .samboeren min prøvde og levere han aleine men akkurat samme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå