Gå til innhold

da har vi vært på 3 mndskontroll...

Anbefalte innlegg

Skrevet

..og mini har ikke hadd så stor vekstøkning som han burde ha hatt.Var der for 14 dager sidne og tok vaksine og da veide jeg han samtidig. Gikk opp et lite lys for meg: Kanskje d er derfor han har vært så urolig v amminga de siste 14 dagene og derfor han har våkna på natta?På natta ville han ikke ha pupp,men kanskje fordi det rett og slett var for lite?stakkars..Jeg har isåfall gått til innkjøp av ammete og han ska få ligge ved bryste oftere nå slik at jeg får opp produksjonen. Skal tl syden 16. august og håpet var jo egentlig å fullamme til vi kom hjem,men tid vil vise..

Skal uansett prøve meg med ammete og hyppigere amming nå før vi begynner på mme:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Hva veier han da?

Martin var på 3`mnds i går, han veier 5880gr og er 63cm..

Jeg har alltid hatt lite melk,eller, ikke nok melk...

Men siste 3-4 ukene har han ikke ville hatt flaske noe særlig, toppen 200ml på 1 uke osv...

Jeg fikk beskjed fra HS om å drikke vørterøl,det skulle hjelpe på produksjonen mente ho..klarte 6 flasker over 2 dager,men da ga jeg opp...FYSJ..:P hjalp ikke med de 6 hvertfall...

Så begynte jeg med ammete, 2 kopper om dagen..

Og drikker MYE mer selv..

Har nå mye mer melk! :)

Men han er våken ca hver time på natt..:/ så har vel fortsatt ikke nok sikkert...men han virker fornøyd ellers da...

Skrevet

han veide 6065g og var 62.5cm lang. Ifl. kurven hadde han ikke gått opp så mye som han skulle ha gjort.Lå visst akkurat på grensa..Skal drikke min 2. kopp m ammete nå:)hehehe..

Tror det kan være det at jeg har lite melk,men håndpumper jeg så kommer det nå og i går hadde jeg plutselig brystspreng i ene brystet,men han var alikavel småsur..tenkte også at det kanskje kan være tenner som klør så jeg kjøpte også Dentinox..Får prøve alt. Han sover om natta men de siste 14 dagene har han våknet og vært våken 1-1.5time på natta og det begynner å bli slitsomt.Hane r trøtt men merker at det er noe som plager han..Skal på 4mdnskontroll 30 juli da så jeg får se hva hs sier om vekta da:)

Skrevet

er visst på grensa her også..

sønnen din også født 28 mars? :)

ja,sånt er slitsomt..

Skrevet

ja huff..men vi får se ved neste veiing om han har gått opp mer=)

hehe, ja=) Din å?

Skrevet

ja 28 mars han også :)

artig!

han var 3405gr og 52cm ved fødsel..

16 dager overtid!! :P

Skrevet

Hei dere,

Gutten min ble fodt 27 Mars, var på 3 mnd. sjekk forrige uke også, og han var 65 csm. lang og veide 8.1 kg!!!

Han er stor! han var 54 cm og 4.2 kg når han ble fodt.

Har ikke provd ammete, og vorterol smaker pyton, enig med Martin's mamma. Men hvis dere liker munkholm så gjor den samme nytten. Den er herlig når den er kald. Har en flaske til middagen hver dag og det gjor susen. Det er gjerne på kvelden de trenger mer og ammer hyppigere siden melken vår er tynnere på kveldstid en på morningen og formiddagen.

Har gjort dette med alle mine 3 og fullamming helt til 6 mnd. har aldri vært noe problem. Sverge til 1 middags' Munkhol!!!

Sier ikke at dette er noen fasit selvsagt, men verdt og prove!

Lykke til!

Skrevet

Hei!

Jenta mi ble også født 28. mars :)

Jeg liker mammaer som er unikt opptatte av babyene sine!!!

Broren min gikk bare opp en kilo han, fra 1 til 3 mnd. (Han var syk).

Nå er en høy og fin mann!

Det kommer til å gå strålende med babyene deres også

Klem fra oss

Skrevet

Jeg var også på 3mnd kontroll i dag. Vektkurven hadde flatet litt ut her også. Hu veide 5410 og var 60cm lang. men jeg bekymerer meg ikke så mye egentlig. Får se åssen det er ved neste veiing :-)

babyen min har nå sovet nesten hele tiden fra kl.15.00 med litt over en times våkentid i stad med mat og gråt. Litt i ulage, men så sovnet hun fort på'n igjen :-)

ikke feber foreløbig her.

Har deres fått noen reaksjoner?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...