ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Ligger rett ut med feber og halsvondt. Skal egentlig på kveldsvakt fra kl 14 i morgen, men det kommer jo ikke til å gå. Når er det ok å ringe å si ifra på jobb? Er jo greit for dem å få litt tid til å skaffe noen, men man kan jo alltids bli bedre på noen timer, selvom det ikke virker sannsynlig nå... Hater å melde ifra om sykdom
Kamomille Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Det er jo vanskelig å forutse sykdom over 1 døgn fram i tid. feberen din kan jo forsvinne i løpet av dagen. jeg ville iallefall ventet til i kveld eller i morgen tidlig med å ringe med mindre du er helt sikker på at du er så syk at du ikke kan jobbe i morgen:)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. juli 2008 Ja, ser den... Det er bare det at det er lettere for dem å få tak i folk nå enn i morgen tidlig. De er helt avhengige av å erstatte meg. Og jeg ser på sjansen som minimal at jeg er i farta i morgen,- sånn som jeg er nå...
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. juli 2008 #7 Skrevet 1. juli 2008 Jeg hadde ringt enten sent ikveld eller imorgen tidlig. God bedring!! =)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. juli 2008 Takk Vet at på kontorer osv, er det greiere å si ifra rett før, men der jobber er det krise om de ikke får nok folk. Og hvis jeg ringer på dagen, kan avd.lederen jobbe med å få inn noen. Ringer jeg i kveld, blir det kveldsvaktene sin jobb (og de har fullt opp fra før)... Like dilemma hver gang.
Kamomille Skrevet 1. juli 2008 #9 Skrevet 1. juli 2008 Men da har du jo allerede bestemt deg da:) da trenger du vel ikke råd fra oss, når du vet med deg selv at det er best å ringe nå
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 1. juli 2008 hehe.. nei, det høres kanskje ikke sånn ut Men jo, trenger råd...hehe
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 1. juli 2008 #11 Skrevet 1. juli 2008 Ring nå. Jobber selv i helsesektoren og vet hvor slitsomt det er å få tak i folk på kort varsel. Nå har de lengere tid til å skaffe folk i morgen og du har bedre tid til å bli heldt frisk.
Mammaen til Turid Skrevet 1. juli 2008 #12 Skrevet 1. juli 2008 med feber synes jeg det er greit med en feberfri dag før man går på jobb igjen (av egen erfaring..), så ring nå du..
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #13 Skrevet 1. juli 2008 takk for svar. Ja, jeg har allerede ringt, nettopp av de grunnene dere sier + at jeg kjenner på meg at dette ikke er helt over til kl 14 i morgen... Da må nok mirakler skje... Hutrer og fryser under dyna, og halsen er mildt sagt ikke god. Det som bekymrer meg nå er at vi skal ut å reise torsdag kveld. Tenk om jeg ikke er frisk til det... Er jo ikke avbestillingsforsikring på flybilletten heller... Men det er jo enda 2 døgn til...
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 1. juli 2008 #14 Skrevet 1. juli 2008 Gurgle med saltvann det hjelper mot sår hals. Og paracet og mest mulig søvn
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #15 Skrevet 1. juli 2008 Ja, skal mikse sammen litt saltvann, og paracet-esken er snart tom, så sambo har fått beskjed om å kjøpe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå