sissssie Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Korleis gjør dere de me kle osv til barna...Faren til min gutt har hatt kle hos seg hele tiden.men så er de en liten diskusjon om ferie og min sønn.Han skulle ha ferie fra den 11 juli og 14 dager .Men faren kom plutseli og sa den 18 i stede.Så sei eg at de faktisk ikkje passer for me har bestuil tur til kristiansad dyrepark...Så fekk eg melding om at greit de skulle ha han fra den 11 til 28 i stede for 18 til 03 august i mot at eg skaffer klær der til han...Er han som ikkje ville ha klær der skulle kjøpe selv for sa at ull klærne til min gutt ønsket eg vaske selv..Og no har de fått en til og da plutseli driter dem i min sønn...en anna ting og er at han ikkje vil til faren.Hyler og skriker og blir skikkeli agresiv dagen før han skal der... Nb han har ikkje ville hatt klær fra meg på 3 år og plutseli krev han klær til han allikevel
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 forsto ikke helt jeg... men eneste jeg fikk med meg var at bf virker rotete, og ikke klarer å holde seg til avtaler, eller prøver å krangle... vet ikke jeg. kjipt vertfall at du føler de driter i sønnen din og at han griner før han skal dit. Hvor gammel er han da? gutten din? i forhold til ferier, sier det seg selv at man ikke plutselig kan endre på avtaler mtp NÅR barnet skal være hvor, akkurat fordi at man har gjerne flere planer i ferien, så det var jo dumt at han ville endre på tidspunktet. Men forstår ikke hva du mener om de klærene? Hva er greien liksom?
sissssie Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. juli 2008 Hei Ja bli litt rot skrevet faren har hatt klær til gutten i 3 år.Han ville selv for eg sa en gang at Ull klær ville eg vaske selv. Og da ble han sur og sa at han skulle kjøpe klær selv...Og slik har de vert i 3 år no Men når eg sa at han ikkje kunne være der fra 18 juli noe som me har planlagt for lenge siden at første helg i august reiser me vekk.Men han sjølv som sa først at 11 juli skulle han være der på ferie og da avtalte eg etter de.Så plutseli forandret han ferie .så ble han sur trur eg og no nketer han og kjøpe mere klær til han.Eg må ha klær me til han for han da måtte godta fra den 11 juli.så straffen min ble liksom at eg måtte sende me klær.Men lurer på Korleis andre gjør de me klær.?
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 1. juli 2008 #6 Skrevet 1. juli 2008 hehe, så barnslig da, å skulle "straffe deg". Men vi har en sønn som bor hos oss annenhver helg, og han pleier å ha med seg klær fra mammaen da. Men før hadde vi 50/50 og da hadde han hele pakken med klær fra innerst til ytterst liggendes hos både oss og hos moren. Men vi kjøper da klær til han, alt fra strømpebukser til ytterjakker, og det sender vi med han tilbake til mor, det er hans klær og de følger han liksom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå