Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Jeg sitter å lurer på om jeg skal sykmelde meg 100%, men er litt usikker. Der jeg jobber nå jobber jeg bare 60% fordi jeg fra før av har gradert sykemelding. Jeg har i det siste fått bekkenløsning og i det siste har det bare blitt værre og værre, og det hjelper ikke særlig at jeg har en jobb hvor jeg må stå konstant hele dagen uten mulighet for å sette meg ned. Min samboer syntes jeg klager for mye, og tror at alt blir helt bra bare jeg får gått tur 3 gangen i uken og derfor føler jeg liksom at han blir sint hvis jeg jeg sykemelder meg 100%... Noen synspunkter? Takk for svar!
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Jeg synes du burde sykemelde deg. Litt lite å gå på når jeg svarer, kjenner ikke hele saken. Men det er bare du som kan kjenne på hva du trenger. Jeg presset meg i 1. svangerskap og det var dumt gjort pga en skal jo klare å komme seg igjen etterpå mens en tar av seg barnet. I mitt 2. svangerskap sykemeldte legen meg 100% resten av svangerskapet når jeg var 4-5 mnd på vei pga forebygging.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 du burde sykmelde deg om du synes det er for mye å være på jobb. ikke press deg selv på grunn av mannen. han vet ikke hvordan det er å være gravid med BL. hvis du ikke lytter til kroppen din sine signaler kan det komme til å koste deg dyrt etterpå. det tar lengre tid å komme seg etter fødsel om du har presset deg før den tid. å hva om du ikke blir bra i det hele tatt etterpå fordi du ikke tok det med ro i svangerskapet?
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Det er nå uansett legen som sykemelder deg, ikke du - si det til samboeren din. Hvis det at du fortsatt jobber gjør at du får null ut av fritiden din, er det på tide å øke sykemeldinga. Det er ikke meningen at all fritid skal gå med til hvile og til å hente seg inn til neste arbeidsdag. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #5 Skrevet 1. juli 2008 Ta hesyn til deg selv og barnet. Sykemeld deg med god samvittighet. Stå hele dagen med bekkenløsning. Det går ikke det. Enkelt og greit. God bedring:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå