Gå til innhold

Trenger svar litt fort...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter å lurer på om jeg skal sykmelde meg 100%, men er litt usikker.

Der jeg jobber nå jobber jeg bare 60% fordi jeg fra før av har gradert sykemelding. Jeg har i det siste fått bekkenløsning og i det siste har det bare blitt værre og værre, og det hjelper ikke særlig at jeg har en jobb hvor jeg må stå konstant hele dagen uten mulighet for å sette meg ned.

Min samboer syntes jeg klager for mye, og tror at alt blir helt bra bare jeg får gått tur 3 gangen i uken og derfor føler jeg liksom at han blir sint hvis jeg jeg sykemelder meg 100%...

Noen synspunkter?

 

Takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes du burde sykemelde deg.

Litt lite å gå på når jeg svarer, kjenner ikke hele saken. Men det er bare du som kan kjenne på hva du trenger.

 

Jeg presset meg i 1. svangerskap og det var dumt gjort pga en skal jo klare å komme seg igjen etterpå mens en tar av seg barnet.

I mitt 2. svangerskap sykemeldte legen meg 100% resten av svangerskapet når jeg var 4-5 mnd på vei pga forebygging.

 

 

Skrevet

du burde sykmelde deg om du synes det er for mye å være på jobb. ikke press deg selv på grunn av mannen. han vet ikke hvordan det er å være gravid med BL. hvis du ikke lytter til kroppen din sine signaler kan det komme til å koste deg dyrt etterpå. det tar lengre tid å komme seg etter fødsel om du har presset deg før den tid. å hva om du ikke blir bra i det hele tatt etterpå fordi du ikke tok det med ro i svangerskapet?

Skrevet

Det er nå uansett legen som sykemelder deg, ikke du - si det til samboeren din.

Hvis det at du fortsatt jobber gjør at du får null ut av fritiden din, er det på tide å øke sykemeldinga. Det er ikke meningen at all fritid skal gå med til hvile og til å hente seg inn til neste arbeidsdag.

Lykke til!

Skrevet

Ta hesyn til deg selv og barnet. Sykemeld deg med god samvittighet. Stå hele dagen med bekkenløsning. Det går ikke det. Enkelt og greit.

God bedring:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...