Tøysetipp Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Usikker på om jeg skal ta buss eller kjøre inn til gardemoen i morgen. Vi blir å være i Oslo (ring 3) rundt 16.00 tiden. Hvordan bruker trafikken å være på den tiden? Kaos og kø?
Blå + en i magen Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Ring 3 er KAOS i 16 tiden, kjører der hver dag til jobb selv. Men når du kommer av ring 3 og utover mot Gardermoen gir køen seg raskt. En annen ting er at det er ikke samme kø nå i ferien da. Noe mindre enn vanlig:)
Ioren Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Hvor på Ring 3 er det dere er da? Jeg pleide å dra fra jobb på Storo rundt 16:00 og mot Lørenskog, da var det mye kø og det gikk i 1.-2. gir helt til Ulvensplitten ca. Altså sjelden over 40 km/t.
Gjest Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 det er litt bedre nå når det er sommerferie, men fortsatt mye trafikk... jeg kjører fra nydalen til sinsenkrysset, og det er litt kø ja, som de andre her sier...
Alba44 Skrevet 1. juli 2008 #5 Skrevet 1. juli 2008 Anbefaler deg kollektiv trafikk. Spes. om det er fly du skal rekke.
velger nick en annen dag Skrevet 1. juli 2008 #6 Skrevet 1. juli 2008 Dersom du skal rekke et fly vil jeg anbefale deg å ta buss. Det er noe mindre trafikk på ring 3 nå i ferien, men er det et trafikkuhell el.l så STÅR DET BOM stille og da får du problemer. Alternativt er å kjøre såpass tidlig at du kommer deg ut fra ring 3 før kl 1430.Da er det litt mer grei trafikkavvikling der.
Tøysetipp Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. juli 2008 Da blir det nok buss (så vi rekker flyet) takk for svar :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå