Gå til innhold

Utroskap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hadde dere gjort. Samboeren min og jeg var i bryllup på lørdag. Det endte med Nachspiel hos oss. Jeg gikk og la meg fordi jeg skulle hente barnet vprt dagen etter. Han er 2 1/2 mnd. Jeg sto opp igjen og finner da samboeren min og en annen jente i sofaen. De sitter og kliner og klår på hverandre. Greit nok han var sørpe full, men noen sperrer må man jo ha. Er så immari skuffa, har egentlig bare lyst til å dra, men samtidig så er det fælt å skulle bli alenemamma.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde puttet tingene hans i en bag og bedt han om å dra til helvete i en viss fart. Ille nok å være utro, men å være utro med deg sovende i samme hus er enda værre.

Skrevet

For meg hadde det ikke vært tvil. Hadde gått fra han på flekken!

Fy fader hadde aldri akseptert slik.

Skrevet

Om han blir så hemningsløs i fylla, så får han la være å drikke. Dette er noe av det rammeste jeg har lest...I stua DERES og deg sovende på rommet. Hadde du ikke stått opp hadde han bare fortsatt og knulla henne da?

Nei, dette hadde jeg aldri akseptert. Heller alenemor.

Skrevet

Ja en kan si jeg er oppgitt. Tror det ender med at jeg går fra han. Jeg tenker også på hva som hadde skjedd hvis jeg ikke hadde stått opp... Syns det er så vannvittigt respektløst når vi akkurat har fått en baby..

Skrevet

Uff....synes synd på deg nå, må jo være helt forferdelig å se noe sånn.

Hva sier han til sitt forsvar? Hva sa du til de da du så de?

Jeg ville nok flyttet fra han...ihvertfall for en periode.

Skrevet

Jeg sa vel egentlig ikke noe, han så på meg helt apatisk. Han sier at han ikke har noen forklaring. Han var kjempefull men vil ikke skylde på det. At det bare er meg han elsker og om han kan være så snill og få en sjanse til. Problemet er at jeg tror ikke noe på det han sier om dagen. Jeg er så vannvittig såra men så utrolig glad i han. Hadde vært bedre å bli fortalt at han var utro enn å se det. Han vet selv hvor vondt det er når noen er utro, for han har opplevd det selv. Fatter ikke at han kunne gjøre dette her.

Skrevet

Det er selvfølgelig ingen unnskyldning for å gjøre noe så råttent, men jeg ville ikke kastet han ut før du er helt sikker på at det er det du vil. Kanskje var det bare noe vanvittig dumt som skjedde i fylla, og som ikke vil skje igjen. Det har jo store konsekvenser for dere alle om du går fra han, ikke minst barnet deres. Men det forutsetter jo at du klarer å legge det bak deg med tiden, og ikke lar det forsure forholdet på sikt. Men du har selvfølgelig all grunn til å være forbanna nå. Bare ikke gjør noe fohastet som du angrer på.

Skrevet

Uff og uff. Stakkars deg. Jeg vet hvordan du har det nå, og det er ikke noe godt.

Hva du skal gjøre videre synes jeg ikke du skal la dib damene avgjøre for vi kjenner ikke deg eller samboeren din, men det føles jo selvfølgelig godt å få det ut, og få støtte.

Om du velger å fortsette å være sammen med han, bør dere få hjelp fra foreksempel familevernkontoret. For dette er noe dere ikke blir ferdig med med det første. Jeg har prøvd å klare dette selv, og det har vært tungt. Går i terapi nå.

Ønsker deg masse lykke til og sender deg en stor klem. Ta vare på deg selv, og husk at ikke dette er din feil, og husk og at det er menneskelig å gjøre feil, men det er opp til oss selv å vurdere når disse feilene har gått for langt.

Skrevet

Tusen takk for gode råd! Er godt å få ut litt frustrasjon, sliter litt med å kose meg hjemme om dagen. Det å bygge opp tilliten igjen kommer til å bli utrolig vanskelig, og det vet jeg ikke om jeg klarer heller. Skal reise bort et par dager nå, da klarer jeg kanskje å bestemme meg for hva jeg vil.

Skrevet

Når det har gått så langt at han er utro i deres egen stue med deg i naborommet kan du gi deg f. på at dette ikke er første eller siste gangen dette skjer.

Skrevet

Jeg hadde, helt seriøst, klabbet godt til han (og henne) midt på kjeften!!!!! Og jeg hadde i det minste, om bare for en liten stund, kastet han på dør, sagt at jeg måtte tenke litt.

Det er ikke for sent å gi han en på trynet nå, altså!! Det har han fortjent... Gi han en saftig en i kveld!! Midt på kjeften! Så oppsøker du henne, ta med balltre for å se mest mulig fryktinngytende ut.

Skrevet

Fy flate!! Er det virkelig mulig? Jeg tror nok det hadde svartnet for meg å klasket til den jeg fikk fatt i først (siden han var hinsides så hadde en nok fått fatt i ham veldig enkelt)

Deretter hadde jeg pakket baggen hans, og sendt han på dør... Uten mulighet til verken spørsmål eller svar. Dette er det ingen som fortjener og at en er drita full er INGEN unnskyldning..overhodet!!!

Nei det kan nok bli tøft og vanskelig første tiden, men tro meg... du vil få det bedre med deg selv i senere tid!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...