Gå til innhold

Lillebror her i huset tror det er morgen klokka 6.30.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke så veldig tidlig, men alt for tidlig for storebror og meg. Pappaen står opp da, så mulig det er det som vekker han. Men har ikke lyst å gå sommerferien i møte med morgen så tidlig. Storebror har alltid vært et dovendyr, så dette er nytt for meg. Lillebror er 1 år, og rimelig slem med oss andre som vil sove. Tråkker på oss, kryper over , kliper... hehe, gode råd, takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jammen det er morgen da. Får mye mer ut av dagen av å stå opp om morgenen. Problemet er vel heller at dere legger dere for sent.

=)

Skrevet

Her er det også somregel morgen mellom 6-7.Tv på rommet vårt funker her da..Ikke så pedagogisk,MEN jeg makter ikke stå opp kl 6 hver dag!!

Skrevet

Halv sju er jo ikke så tidlig da. Det er morgen for en 1 åring da:)

Skrevet

Huff! Storebror var skjelden våken før klokka 8....

Skrevet

hehe, det eneste rådet jeg har, og som virker her i huset er....... AT MOR OG FAR LEGGER SEG TIDLIGERE PÅ KVELDENE! hehe:)

Skrevet

hehe, synes igrunn ikke så synd på deg, her er det morgen mellom 5 og 6 hver dag. *gjesp*

Skrevet

Heldiggris sier jeg. Her er det opp halv fem uansett leggetid for han og han er også den busete ett åringen som hopper,kliper og styrer. Halv sju er jo seint det!

Mitt råd: stå opp med han. Fantastisk tid den aldern og sove kan man gjøre senere

Skrevet

Hehe! Har alltid hatt en konsekvent regel om at ingen dager starter før 7 i denne heimen. (...Ikke før halv 8 i helger/ferier) Og det må alle som fødes inn her, innrette seg etter!! ;0)

Kan jo være i en periode, dette. Om han får lite oppmerksomhet, og han etterhvert innser at dagen fakstisk ikke starter klokken halv 7, så legger han seg kanskje ned igjen?

Eventuelt må du kanskje se om du kan drøye leggetiden eller korte inn på daghvilen hans. Lykke til - min fulle medfølelse... ;0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...