Bibbit - mor til Viljar Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Vår gutt på 5 mnd sover nesten aldri lengre enn til kl.06 om morgenen. Han legger seg i 19-20 tiden. Får pupp ca. 1 gang om natten ved 3-4 tiden, Har forsøkt å gi pupp igjen når han våkner men det fungerer ikke som søvnmiddel. Har også forsøkt å legge han senere om kvelden men det hjelper heller ikke. Noen som har noen tips. Skulle gjerne ha sovet en time lengre sukk....
Histepist Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 jeg prøvde oxo å gi pupp for å få minsten til å sove igjen, det funka ikke. Men når jeg ligger i senga og ammer, så sovner han alltid, så da får jeg en time ekstra lykke til!
Jewel m/jente får gutt Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Snuppa her får mat kl 7. så legger jeg henne tilbake i senga, og hun ligger og prater og herjer med kanina si, før hun sovner igjen etter en time. Og da ligger jeg i halvsøvne ved siden og putter i smokken to tre ganger iløpet av den timen. Så sover hun 1-1/2 time til før det er dag.
kiler_i_magen:) Skrevet 1. juli 2008 #5 Skrevet 1. juli 2008 er visst helt normalt å våkne så tidlig. min på snart 5 mnd er som regel våken fra 6 til 7. men står opp, dusjer, han spreller på gulvet, og legger oss etter ei stund. sober gjerne en time eller to. deili.. men slutter nok med et etterhvert.. må bare finne oss i å stå opp kl6..
Sistah*G07*J09* Skrevet 1. juli 2008 #6 Skrevet 1. juli 2008 Hehe.....akkurat det samme begynte min med på den alderen. Nå er han snart 10mnd og vi er heldige visst han sover lengre enn halv syv på morgenen Men vi har akseptert det, og noen unger er jo bare morgenfugler. Så her er det bare å stå opp når han våkner, å så legge seg på sofaen for en liten dupp når mini sover igjen fra kl.08-09 Jeg og samboeren min legger oss sjeldent senere enn kl.23, så vi også får en god natts søvn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå