Gå til innhold

Snart "fed up"! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til helga gjennomfører vi årets 3. bursdagsselskap. For 3. søndag på rad.... Er det lov å være bittelitt lei baking og pynting og pølser og kaker og brus da eller???? HÆ?

Snart en hel måned med barnebursdager og familieselskap hver søndag - med forberedelser på lørdag... Nå blir det fint å bruke helgene på andre ting snart kjenner jeg....

Men jeg må jo si at det er veldig koselig og utrolig arti å se gleden og forventningen i fine barneøyne! Det er verdt alt slitet og alle forberedelsene. Uten tvil!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei urtelurte, jeg skjønner godt at det kan bli litt mye av det gode, men blide unger er ubetalelig, så da... Men tre helger på rad... Så grei er ikke jeg. Så flink du er!

Skrevet

Hahahahah nei jeg er ikke spesielt grei, men når jentene har bursdag med bare noen dager imellom - ja da har jeg liksom ikke noe valg....;-)

De må jo få hvert sitt barneselskap - det skulle bare mangle...

Barneselskap er egentlig enkle å arrangere, de krever ikke allverden med vasking i forkant (sjokoladekake, muffins og popcorn all over etterpå..), menyen er ikke særlig omfattende, men det er en fordel å ha bøttevis med overskudd og humør de to timene det varer.:-)

Men:

Stort familieselskap med alt av besteforeldre og onkler og tanter (sukkhhh...) må de ha felles. Ikke søren om jeg drar huset fullt av slekt mer enn en gang i sommer! Det er pes både med forberedelser og gjennomføring! Men så deilig når alle har dratt hjem og vi har ryddet og vasket de ut av huset hahaahah ;-)))

Skrevet

Synes du er flimk Utings - stor klapp på skulderen :o)

Mange jeg kjenner bare slår sammen bursdagene som er tette og lar barna være fornøyde med det.

Skjønner godt at du tar det når det gjelder den voksne del av familien. Vel er det hyggelig med selskap, men som du sier det kreves sitt!

Skrevet

Jeg skjønner dy begynner å bli skikkelig lei bursdagshelger....det å stelle istand gang på gang...samme kaker,invitasjoner,pynt,ballonger,vasking og mat.

Men flott at jentene får hver sin dag med venner,at familien kommer samlet en dag er naturlig.

Men det er sommer og sol,ferietid og du kan klappe deg selv på skulderen og være storfornøyd med vel gjennomført bursdagsrace :)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...