Lykkelig3barnsmamma Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Så et innlegg tidligere av ei som lurte på hvorfor "alle" refererte til jentungen som snuppa. Jeg er så lei av det ordet, finnes det ikke noe bedre å kalle disse nydelige små jentene våre?? Snuppa, det forbinder jeg med noe helt annet.. Mer som et kallenavn en mann ville hatt på dama si, eller?
MammaMia123 Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Synes snuppa er søtt jeg da. Kaller noen av venninnene mine det også av og til.
Pittamitta Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 He,he har ikke tenkt så mye over det jeg:-).Da syns jeg det er MYE verrre når de kaller jenta/gutten for "Engelen" min..Det forbinder jeg med døden.og at barnet deres er dødt!
hit og dit Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Eg forbinner det med ei veldig dårlig sjekkelinje eg høyrte ein gang. Blir klypt i rompa, og hopper til. I det eg snur meg for å dra til fyren så står han der med eit slekst smil og seier: "Jasså snuppa, danser`ru"
melkekua™ Skrevet 1. juli 2008 #5 Skrevet 1. juli 2008 Synes ordet snuppa er søtt jeg da ;o) Kaller jenta mi det, og kaller noen venninner det.
Alba44 Skrevet 1. juli 2008 #6 Skrevet 1. juli 2008 Jeg er ikke lei det( tenker ikke over det), men ville aldri brukt det selv
Zupermam Skrevet 1. juli 2008 #7 Skrevet 1. juli 2008 hehe, er så enig:) Synes det virker bare merkelig å kalle datteren sin SNUPPA,... men hver sin lyst:)
Mamsen og lillegutt Skrevet 1. juli 2008 #8 Skrevet 1. juli 2008 enig med deg. Når jeg hører/leser nick som er f.eks sånn: mamma og vår lille engel. så tenker jeg på en som ikke lever lenger. Snuppa syns jeg er skjønt. men jeg har gutt,så jeg kaller han for trollet mitt...hehe
Blue Lady Skrevet 1. juli 2008 #9 Skrevet 1. juli 2008 Har heller aldri likt ordet snuppa... kaller ikke mina det nei
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 1. juli 2008 #10 Skrevet 1. juli 2008 Snuppa er et ord jeg egentlig ikke hadde noe forhold til før jeg begynte her, og jeg må innrømme at jeg har blitt en "ufrivillig" bruker av ordet om datteren min her inne. Hvis man ikke har lyst å slenge rundt med navnet hele tiden og ikke har noe passende kallenavn så er det fort gjort å bruke, "datteren min" blir så høytidelig på en måte. Så jeg bruker snuppa her inne, men aldri i dagligtale... Men ja, jeg er også lei av det, selv om jeg ikke forbinder det med sjekkereplikker )
viktorogmilla Skrevet 1. juli 2008 #12 Skrevet 1. juli 2008 Synes snuppa er søtt jeg, og forbinder det bare med babyjenter. Schnuppa derimot...
Gjest Skrevet 1. juli 2008 #13 Skrevet 1. juli 2008 Kjære vene... Det må da finnes andre ting å bruke energien på en å irretere seg over at andre kaller jenta si for snuppa?? Jeg er en av dem som kaller datteren min for snuppa, både her, på facebook og på bloggen, det ene og alene av den grunn at jeg ikke vil at alle og enhver skal vite navnet hennes. Snuppa er et søtt jenteaktig kallenavn som er gjengs i hele norge. Sier meg enig i med de over her som nevner at engelen min ikke er passende på et levende barn. Nei, finn deg heller noe annet å bli lei av du
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 1. juli 2008 #14 Skrevet 1. juli 2008 Mennesker har de rareste kjælenavn på sine små:0) Og for meg spiller det ingen rolle om det er Snuppeluppen, klompen, sneipen eller hvadetmåttevære. Sikkert i beste mening, vettu:0)
Ksenia & Anjem Skrevet 1. juli 2008 #15 Skrevet 1. juli 2008 Snuppa høres bare teit ut..Hadde aldri kalt datteren min det, men hver sin smak
MintCondition Skrevet 1. juli 2008 #16 Skrevet 1. juli 2008 Snuppa reagerer jeg ikke særlig på, men å kalle sønnen sin for PRINSEN eller datteren PRINSESSA syns jeg er sært.
Gjest Skrevet 1. juli 2008 #17 Skrevet 1. juli 2008 He he. Jeg trodde jeg var den eneste som kalte jenta si for Snuppa helt til jeg begynte å henge her inne :-) Jeg har ikke lyst til å bruke navnet hennes her inne, det er årsaken til at jeg gjør det. Her hjemme kaller vi henne både det hun heter, Snuppa, lille Snupp, Snuppis osv. Alt er sagt med kjælighet og jeg synes det er søte kallenavn.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 1. juli 2008 #18 Skrevet 1. juli 2008 Her går det veldig mye i Snuppa :-) Synes det er søtt jeg da hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå