Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

til en beby på 4 mnd...og 1 uke?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lot henne få bryst når hun ville. Også var vi vel såvidt begynt med litt grøt på morran da.

Skrevet

Jonas er 4,5 måneder og en normal dag er sann:

Pupp alt fra fire til seks om natten/morningen

Pupp igjen i ni tiden

En flaske mme og maisgrøt i tolv tiden

Pupp og fruktmos igjen i firetiden

Nattflaske med mme i halv åtte tiden

Sa normal da, idag har ikke vært en sann dag da han har sovet lite og spist det mer. Om en ukes tid etter at vi har vært på ferie tenkte jeg å begynne med middag i fire tiden også. Har begynt å trappe ned på ammingen, skal jobbe en uke i august rett før han er 6 måneder og kan da ikke bare amme. Lager maisgrøt nå i tolv tiden, men igjen etter ferien tenkte jeg å begynne med hvete/ris grøt da den skal gis med vann, full porsjon og bare vann til.

Skrevet

Min er 4 mnd og en uke. Han får mm ca kl. 08.30, 12.00, 15.30, 18.30, 19.30 og 0400. Har ikke begynt med grøt enda.

Skrevet

Gutten min får kun mm, tidspunktene varierer fra dag til dag.

Men han spiser hver 2-3 time, og da blir det vel ca 6-7 måltider i døgnet vil jeg tro...

Skrevet

Hva er fruktmos :o)? Jeg gir min litt grøt om kvelden.. Hvor mye gir dere?

Skrevet

Mi får pupp kl: 9-12-16-20-12-04-06..Ca. Noen ganger får hun bittelitt grøt på kveldstid etter behov etter hun har fått MM. Drikker også litt vann mellom måltider på veldig varme dager(selv om det sikkert ikke er nødvendig da hun får MM) Men hun liker det og da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...