Anne-B. Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Jeg lot henne få bryst når hun ville. Også var vi vel såvidt begynt med litt grøt på morran da.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Jonas er 4,5 måneder og en normal dag er sann: Pupp alt fra fire til seks om natten/morningen Pupp igjen i ni tiden En flaske mme og maisgrøt i tolv tiden Pupp og fruktmos igjen i firetiden Nattflaske med mme i halv åtte tiden Sa normal da, idag har ikke vært en sann dag da han har sovet lite og spist det mer. Om en ukes tid etter at vi har vært på ferie tenkte jeg å begynne med middag i fire tiden også. Har begynt å trappe ned på ammingen, skal jobbe en uke i august rett før han er 6 måneder og kan da ikke bare amme. Lager maisgrøt nå i tolv tiden, men igjen etter ferien tenkte jeg å begynne med hvete/ris grøt da den skal gis med vann, full porsjon og bare vann til.
UpsyDaisy Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Min er 4 mnd og en uke. Han får mm ca kl. 08.30, 12.00, 15.30, 18.30, 19.30 og 0400. Har ikke begynt med grøt enda.
Sunniva78 har to små Skrevet 1. juli 2008 #5 Skrevet 1. juli 2008 Gutten min får kun mm, tidspunktene varierer fra dag til dag. Men han spiser hver 2-3 time, og da blir det vel ca 6-7 måltider i døgnet vil jeg tro...
Princen min Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. juli 2008 Hva er fruktmos )? Jeg gir min litt grøt om kvelden.. Hvor mye gir dere?
Mitzy Skrevet 1. juli 2008 #7 Skrevet 1. juli 2008 Mi får pupp kl: 9-12-16-20-12-04-06..Ca. Noen ganger får hun bittelitt grøt på kveldstid etter behov etter hun har fått MM. Drikker også litt vann mellom måltider på veldig varme dager(selv om det sikkert ikke er nødvendig da hun får MM) Men hun liker det og da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå