Gå til innhold

Burger King og store mager....?...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i en god stund lurt på en ting... Går i mitt tredje svangerskap nå, og hver gang har jeg hatt en liten dilla på maten på burger king. Tar en tur innom der hver gang jeg er på bytur ( ikke så ofte jeg er det da....takk og lov), og jeg riktig storkoser meg med en diger burger, chips og brus. Jummy!! Og i det siste har jeg begynt å se meg litt rundt i burger king lokalet. Og det er jammen meg fullt av store mager, hver gang jeg er der... Begynner å lure på om det er noe i maten der som tiltrekker gravide jenter;) For det er ikke det samme med mc Donalds.. nei fysj a mei..

Er det flere her som også er litt dilla på burger king eller;)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde da jeg gikk med eldste, måtte ha den kyllingburgeren der. Jeg spiser ikke så mye av slikt ellers.

Skrevet

Hehe... Samme her. Har 3 barn og alle 3 gangen hatt en veldig dragning mot Burger King, og kun dem. Som deg er det ikke ofte, men var jeg først i byn og hadde tid så måtte jeg bare ha en cheese burger og pommes frites ;-)

Skrevet

gravid med nr 2 og jeg har hatt dilla på mcdonalds begge gangene ;)

Skrevet

jeg har alltid hatet burger king og mc donalds, men nå har det blitt en del turer dit ja....kyllingsandwithcen..mmmmm!!!

Skrevet

Åh nå fekk eg lyst på burger king mat :)

Skrevet

Ojojoj... frykter for en aldri så liten bytur.... Skummelt godt å grafse i seg på burger king ja;) Spesieltnår man er alene og kan uten å skjemmest for ektemann og barn bare hive innpå og kose seg.. Helst med et sladreblad å lese i samtidig... Mmmmm... Kan hende de putter i noe som tiltrekker oss med store mager ja;)) Arti å se at det ikke er bare meg som koser meg med BK maten;)

HI

Skrevet

Kom igjen, yppert. Skal du først tøyse med anonymknappen så kan du vel hoste opp bittelittegrann uforutsigbarhet og anonymitet?

Skrevet

samme her,var titt og ofte innom burgerking når jeg var i byen.heldigvis bare da jeg var gravid..

Skrevet

eg har hatt litt forsjellige lyster..

Men Steinbitkaker..... ååå eg får vann i munnen bare av å tenke på steinbitkaker...

Skrevet

Min IQ er 120, og jeg spiser gjerne på Burger King!!! Har da vel ikke noe med IQ-en å gjøre hvilken mat man liker vel???

Skrevet

Jeg har bare hatt BK cravings en gang i mitt liv, og det var når jeg ventet 6.mann.

MÅTTE ha Whopper flere ganger per uke, og det varte nesten 2/3 av svangerskapet..Helt snålt,siden jeg ellers bare kjøper ren kyllingfilèt i brød når jeg er der.

Det var så ille at jeg husker jeg sendte mannen min dit, seint,seint på kvelden, for å få den whopper`n..

Skrevet

Jeg har superdilla på pommes frites med majones og ketchup fra burger king for tiden... samt løkringer... sukk....

Heldigvis ikke så ofte jeg er i nærheten av BK, men ofte nok... :-S

Skrevet

Skjemmes du av å spise foran mannen din?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...