Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Har i en god stund lurt på en ting... Går i mitt tredje svangerskap nå, og hver gang har jeg hatt en liten dilla på maten på burger king. Tar en tur innom der hver gang jeg er på bytur ( ikke så ofte jeg er det da....takk og lov), og jeg riktig storkoser meg med en diger burger, chips og brus. Jummy!! Og i det siste har jeg begynt å se meg litt rundt i burger king lokalet. Og det er jammen meg fullt av store mager, hver gang jeg er der... Begynner å lure på om det er noe i maten der som tiltrekker gravide jenter;) For det er ikke det samme med mc Donalds.. nei fysj a mei.. Er det flere her som også er litt dilla på burger king eller;)?
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Jeg hadde da jeg gikk med eldste, måtte ha den kyllingburgeren der. Jeg spiser ikke så mye av slikt ellers.
Gjest Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Hehe... Samme her. Har 3 barn og alle 3 gangen hatt en veldig dragning mot Burger King, og kun dem. Som deg er det ikke ofte, men var jeg først i byn og hadde tid så måtte jeg bare ha en cheese burger og pommes frites ;-)
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 gravid med nr 2 og jeg har hatt dilla på mcdonalds begge gangene
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #5 Skrevet 1. juli 2008 jeg har alltid hatet burger king og mc donalds, men nå har det blitt en del turer dit ja....kyllingsandwithcen..mmmmm!!!
ToAvHvertSlag:) Skrevet 1. juli 2008 #7 Skrevet 1. juli 2008 Ojojoj... frykter for en aldri så liten bytur.... Skummelt godt å grafse i seg på burger king ja;) Spesieltnår man er alene og kan uten å skjemmest for ektemann og barn bare hive innpå og kose seg.. Helst med et sladreblad å lese i samtidig... Mmmmm... Kan hende de putter i noe som tiltrekker oss med store mager ja;)) Arti å se at det ikke er bare meg som koser meg med BK maten;) HI
KaMa Skrevet 1. juli 2008 #9 Skrevet 1. juli 2008 Kom igjen, yppert. Skal du først tøyse med anonymknappen så kan du vel hoste opp bittelittegrann uforutsigbarhet og anonymitet?
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #10 Skrevet 1. juli 2008 samme her,var titt og ofte innom burgerking når jeg var i byen.heldigvis bare da jeg var gravid..
<3 mine søte små<3 Skrevet 1. juli 2008 #11 Skrevet 1. juli 2008 eg har hatt litt forsjellige lyster.. Men Steinbitkaker..... ååå eg får vann i munnen bare av å tenke på steinbitkaker...
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #12 Skrevet 1. juli 2008 Min IQ er 120, og jeg spiser gjerne på Burger King!!! Har da vel ikke noe med IQ-en å gjøre hvilken mat man liker vel???
Northernlights Skrevet 2. juli 2008 #13 Skrevet 2. juli 2008 Jeg har bare hatt BK cravings en gang i mitt liv, og det var når jeg ventet 6.mann. MÅTTE ha Whopper flere ganger per uke, og det varte nesten 2/3 av svangerskapet..Helt snålt,siden jeg ellers bare kjøper ren kyllingfilèt i brød når jeg er der. Det var så ille at jeg husker jeg sendte mannen min dit, seint,seint på kvelden, for å få den whopper`n..
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #14 Skrevet 2. juli 2008 Jeg har superdilla på pommes frites med majones og ketchup fra burger king for tiden... samt løkringer... sukk.... Heldigvis ikke så ofte jeg er i nærheten av BK, men ofte nok... :-S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå