Gå til innhold

trenger litt hjelp ang valg av vogn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har allerede en oth og en stor bagvogn. Når vi skal til syden i september er lillegutt 5 mnd, og for liten for oth bagen er jeg redd. (hvor lang er normalt en baby på 5 mnd?) Bagvogna er uaktuel å ta med, alt for stor. Sportsdelen til oth kan han vel ikke bruke, som ikke har full liggestilling, når han er bare 5 mnd?

Jeg trenger altså en lett sportsvogn med ful liggestilling, gjerne hvor babyen også kan sitte mot meg, da han ikke kan d i oth-en.

Noen forslag?

Takk for alle svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har samme problemet. Datteren min er 5 mnd og vokser snart ut av bagen. Jeg har vurdert å kjøpe Teutonia Timmy, den er ikke altfor dyr, kr. 3500.-. Hvis babyen skal ligge mot deg må du kjøpe Teutonia Mistral som koster kr. 2000.- mer.... Min erfaring er at de liker å se verden mer enn mamma som de ser hele tiden;-) Det tar jo bare ett sekund for deg åta en titt på babyen. Du kan legge ryggen helt ned med god kalesj som også har myggnett som du kan bruke på sommeren, da får babyen også litt luft. Liggedelen er også lang slik at det er en vogn du kan bruke til han ikke trenger vogn.

Skrevet

Samme problem her oxo!

Vi kommer til å kjøpe Carena Easy, den koster bare 900 kr, og har full liggestilling. Kommer til å sy en pose han kan ligge i oppi der så han ikke "faller" ut, og sånn at det blir litt lunere.

Den er veldig lett og fin å ha med på reise. Og har både kalesje og handlenett.

Den er utovervendt da, men det er ofte de liker å se litt av verden :)

Lykke til!

Skrevet

Vi drar til syden no i juli, å har vært å vurdert flere vogne. Gutten vår blir 7 mnd når vi drar. Carena Easy ser grei ut, men den syns eg e for stor og tung til å drasse me overalt. Vi har Emaljunga sin duovogn, med sportsdel så våres behov e kun til reise... Har derfor landa på en eller anna vogn som eg ikke huske merke på:) Har løse hjul som kan låses, får lagt ungen helt bak, å den va dyp og romslig. Blir ganske liten når den slås sammen å det va viktig for oss. Lomme på kallesjen, samt soltak:) Har litt barnslig utseende med nån bamsa på, men den va no søt da:) Kjøpte på en Reflexbutikk, satt ned til 800 kr...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...