Gå til innhold

Hjelp!!!!

jente 08 <lyst på nr 2 :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo folkens. Har nå endelig tenkt å kjøpe barnevogn, men er så usikker på hvilken jeg skal velge. trenger vikrelig hjelp.

Var på utkikk igår og jeg står mellom to vogner:

Emmaljunga (Edge duo combi)

Hartan Xplore(kombivogn)

Emmaljunga er mye dyrere enn Hartan. de er veldig like egentlig. det var ihvertfall det butikk damen sa.

Håper noen kan komme med forslag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vekten også lik? Hvis jeg ikke husker helt feil er Emmaljungan ganske så tung..

Skrevet

Hei vi har emmaljunga edge duo, er kjempe fornøyd.. ikke tung i det hele tatt, går lange turer uten problem

Skrevet

ja i forhold til hartan så er emmaljunga litt tyngre.

Skrevet

jeg hadde valgt den letteste vogna! vogner kan være lette å trille selv om de er tunge, men jeg løfter vogn mye inn og ut av bilen, så da trenger jeg ei lett vogn...

Skrevet

Vi har kjøpt Emmaljunga Edge Duo, og gleder oss veldig til å ta den i bruk. Har ikke prøvd den med barn i enda, men jeg syns ikke den er så tung, jeg. Mange praktiske detaljer, pen vogn (smakssak selvfølgelig)...

Lykke til med valget, uansett!

Skrevet

takk for svar folkens. jeg er ikke sikker enda. ......men må nok bestemme meg til imorgen....da bestiller jeg.

Skrevet

ville gått før emmaljunga...(men så e d da den vogna vi har kjøpt da:)) den e jo tung, men d gjor ikke nåkka før våres del.. føle at den står sikrer i vindvær.. e ganske mye vinn her vi bor på vintersti:) har ikke hørt om d andre merke, e dem veldi mye billier eller? kossn e kvaliteten i forhold til emmaljunga? viss dem e like go, så e d jo like greit å kjøpe den andre...

Skrevet

Har du vært på Babyshop..

Der har dem en vogn vi har valgt..

En mørkebrun Tautonia vogn som heter Sprinter 3.

Lett å trille og utrolig fin,,,

Ellers vet jeg ikke noe om de to vognene du har beskrevet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...