Yvonne04&Leon08 Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 jeg fødte 6 uker før tiden sist, er nå 9 uker igjen til termin, i går kom første kommentaren på: har du ikke født enda? satser på og gå til termin denne gang så maset skal da gå i ett til prinsen er ute. så er vi mange som skal føde her rundt omkring for tiden, og det er ett par som har termin før meg, og dem er nesten litt furtne for tiden, for jeg kommer sikkert og få føde før dem, gud hvor urettferdigt! alt jeg ønsker er og gå til minst uke 38 og fåå en stor og rask gutt ut:)
Hikken Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Oiii.. Kan forstå at man blir grinete når folk begynner å spørre 9 uker i forveien. Det hender jeg får en og annen kommentar som: Jasså, har du ikke blitt kvitt den magen enda? og lignende, men har sagt til de fleste at hvis de maser får de ikke vite noe når det skjer (har 12 dager til termin). Så her holder de stort sett kjeften sin :-) Skjønner godt at du blir oppgitt hvis du skal holde ut med det i to måneder til.
L@boline Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Det var jo litt drøyt å begynne å mase 9 uker før terming. Det er vel ingen som hverken ønsker eller forventer å føde så mange uker før tiden hvis alt er normalt. Hadde sagt ganske klart fra jeg om jeg opplevde utidig mas fra de rundt meg. Skjønner egentlig ikke hvorfor folk maser om en har født ettersom de fleste jo sender ut melding så fort babyen er ute.
<3 Lilly <3 Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 her har de mast i evigheter. mannen min ble født ganske mye for tidlig og svigermor mente at da kunne jo lille tulla komme like tidlig. greit nok. men hun har da mast siden uke 33 om jeg kjenner noe. om det skjer noe snart. de andre har blitt mer masete den siste mnd. føler at jeg har fått helt nok nå. en person ringer til meg og jeg forteller hvordan jeg har det. så ringer personen videre til resten av familien og lekker ut i det vide og det brede og meldingene hagler inn. så her er vi på en fjær blir til 10 høns. fortalte faren min at jeg tror jeg lekker litt fostervann. var på sykehuset på søndag hvor de bekreftet at det var mindre vann. så i går og i dag fikk jeg spørsmål om jeg hadde fått rier om hvordan vannet hadde gått og nå var det visst ikke lenge igjen. nå kommert hun i løpet av natta altså.. heldigvis bare 9 dager igjen til termin, kansje mindre om det er fostervannslekasje. men jeg er forberedt på 14 dagers overtid. men går jeg en dag over terminen skrur vi av telefonene. da skal det bli galt. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå