Gå til innhold

To ganske positive graviditetstester, men..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det sikkeret att jeg er gravid for det? Jeg opplevde en svakt postiv graviditetstest for to måneder siden og, men pluttselig ble den mer negativ, så kom mensen.. Kan man produsere hCG selvom man egentlig ikke er gravid?

Tørr liksom ike bli glad her, for jeg føler meg ikke så gravid nå som det jeg gjorde når jeg var gravid med datteren min.. men det er kanskje forskjellig fra svangerskap til svangerskap? eller..?

Takknemlig for alle svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte forresten å si att strekene på testen ikkeble synlige med en gang, de kom sterkere etter ett par minutter..

håper på svar, for jeg sitter litt i "ventemodus" her..:P

Skrevet

Heisann!

Jeg er kun i 1pp, men har allerede kjøpt inn graviditetstester:)

Kjøpte noen billige, og noen litt dyrere fras billigetester.no

Har tenkt å bruke den billige først, hvis den viser tegn til graviditet, tar jeg en av mine Clear Blue digital. Der står det tydelig enten Gravid eller Ikke gravid etter endt test:)

Så kanskje du skulle kjøpt en sånn på apoteket...:)

Gi tilbakemelding på hvordan det går da:)

Masse lykke til!

*KLEM*

Skrevet

Du hadde nok en kjemisk graviditet forrige gang, siden du testet positivt, men fikk tantebesøk alikevel :(

Vent et par dager, så tester du igjen, ev. ta en blodprøve hos legen! Er du gravid, stiger jo hcg-nivået i kroppen din, og neste test vil garantert være litt tydeligere :)

Lykke til :)

Skrevet

Det går jo ikke an å være "litt" gravid:-)) Men har du passert IKM?

Når man tester tidlig (gjerne før ikm) kan oppleve at et befruktet egg ikke fester seg ordentlig, og få mensen likevel. Da har kroppen begynt å produsere hcg, og det er visst det som kan gi en såkalt falsk positiv.

(leste en del om dette forrige gang jeg var prøver, ser du)

Krysser fingrene for deg:-)

Skrevet

Tusen takk for svar! Gikk til legen idag og tokk en test, det var ingen tvil

JEG ER GRAVID!!!!!! :D

Ønsker dere alle kjempe lykke til!! :D

Skrevet

Gratulerer med spiren!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...