Gå til innhold

Da drar jeg for å ta abort..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Da er dagen kommet. Jeg er 8+3 og skal ta abort i dag..

Vi har bestemt oss. Vurdert frem og tilbake, frem og tilbake. Vanskelig avgjørelse, men synes det er det rette å gjøre. ALT for tidlig å få nr2 synes jeg. ( Selv om mannen ikke er like bestemt som meg, så støtter han det)

Så da skjer det, noe jeg trodde jeg aldri ville klare å gjøre. Men nå har jeg slått av følelse-bryteren og gleder meg til å bli kvitt denne grusomme kvalmen..

 

Jaja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, så trist. Føler virkelig med deg, var i samme situasjon selv for over 6 år siden. Ble gravid da sønnen min var 2 mnd gammel.

 

Du og mannen din vet selv hva som passer for dere, ikke la andre gi dere skyldfølelse for valget dere har tatt, det er mitt viktigste råd. Også er det lov til å sørge....

 

Sender deg en stor klem jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke riktig sted å legge ut dette? Ikke meningen å gi deg dårlig samvittighet, det har du sikkert fra før. Men syns det der var svært lite passende her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff dette var ikke d jeg ønsket å høre.

Fikk skikkeli vondt inni meg nå. Dette er drap. Ikke gjør det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men hva er vitsen i å legge ut innlegg der man fabler om at abort er drap osv, når det har gått hele 4 dager siden den stakkars dama tok abort? Tror dere hun har det lett eller? At hun velger å legge ut slike opplysninger her må jo være opp til henne, men kanskje hun trenger noen å snakke med, ikke kjeft for et valg som allerede er tatt.

 

Skjerp dere, folkens! Jeg trodde at november-klubbens medlemmer hadde lå på et høyere nivå når det er nakk om sosial inteligens.

 

Til hoveinnlegger: Hvis du trenger noen å lufte tankene dine til, kan du sende PM.Jeg skjønner at dette er tungt for deg. Stor klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med deg i det. Sånne meninger kan man heller holde for seg selv. Når der er sagt, så var kanskje ikke dette rett sted for et abortinnlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun luftet sine tanker om abort. vi gjorde akkuratt det samme... ser ikke problemet. hun har selv valgt og sitte seg selv i denne situasjonen... ingen medfølelse fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen sympati fra meg heller.

Finnes eget forum for abort hvis en trenger støtte, lufte tanker...

Her er vi jo for å snakke om de barna som faktisk har fått leve!

Håper du kommer deg igjennom dette, men jeg reagerer på at du skriver om det her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer Silje og Knøttet.

 

HI følte vel hun kunne lufte tankene sine her blandt folk hun trodde hun kunne åpne seg til. Unødvendig å komme med så harde ord. Regner med det var et vanskelig valg i første omgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

greit at du synest dette var harde ord happy girl. og det skal jeg si meg enig i fordi at det er en brutal sannhet at abort er drap av ett uskyldig menneske som ikke har en stemme og snakke med enda....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, dere får mene det dere vil! Men det er gjort.Siden jeg er i novemberklubben og har allerede luftet for dere at jeg var gravid, så føltes det riktig å legge inn et innlegg om aborten.

 

Alle har forskjellige meninger om abort, og det er helt greit, men da trenger vell dere ikke svare på innlegget heller da!

 

Takk til dere andre som skjønte hva jeg mente; dette var ikke enkelt å gjøre!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det er på tide å avslutte denne "triste" tråden snart.

 

Jeg må alikevel få tillate meg å gi en kommentar til ditt siste innlegg, "anonym".

 

Jeg synes det er naivt av deg å tro at du ikke ville få negative reaksjoner på innlegget ditt. Når det er sagt, kan man kanskje ta lærdom av et slikt innlegg i fremtiden. Hvis en gjennomgår en så vanskelig og emosjonell avgjørelse, bør en kanskje unngå å legge det ut på et debattforum som dette. Dette for å skåne deg selv, da man aldri vet hvilke reaksjoner folk vil gi deg.

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...