Gå til innhold

Dokker med unga på 5 mnd..... Kordan bilstol har dokker???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har den babybilstolen,men han trives ikke i bil,skriking i ett sett nesten,han sitt nesten fast å helt klemt i den stolen,vurder å skift =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har Acta Graco babybilstol - hun er altid fornøyd når vi kjører (straks 6 måneder). Hadde samme stolen når eldstemann var liten og hun skrekk altid (om hun ikke en sjelden gang sov da), så jeg tror dessverre heller det har med barnet å gjøre enn bilstolen.

Skrevet

BeSafe Izi Sleep.

Veldig fornøyd med den!

Men høres nesten ut som du bør gå for stol nr to. Slik en 0-18 kilo, bakovervendt. Du sier ingenting om hvor stor gutten din er i størrelse. Er han stor så blir jo setene fort trange.

Vi bruker babystolen enda og snuppa er straks elve mnd og 8.6 kilo tung.

Skrevet

Hehe sorry =) min e 67 cm å 7,8 kg...

Skrevet

Min gutt er 69 cm lang og litt over 8 kg. Han har enda god plass i maxi cosi babysetet sitt. Men han trives ikke så veldig han heller. Jeg mistenker at han litter for lavt og ser for lite rett og slett.

Vi har vurdert å bytte til sete nr 2 - og da er det Recaro polaric vi kommer til å se på i første omgang. De har det på barnas hus.

Om du ikke her iso fix fester, så er Britax multi tec super, det har mer hvilestilling enn f eksa akta setene og HTS izi serien.

Skrevet

Maxi Cosi Cabriofix. Snuppa stortrives, har enten leker hun sutter på eller så sover hun i den.

Skrevet

Samme her som Jewel m/jente!

Skrevet

har besafe kombi x1, ulempen er at den er litt for bratt så han blir hengende i den. Har aldri hatt problemer i bilen. Elsker å kjøre bil.

Skrevet

acta craco her med base- :) Kommer akkurat passelig høyt opp- så har vi speil foran henne slik at hun har noe å se på, pluss en dingeldangel ho kan drive med hengende i stolen:)

Skrevet

reflexgutt02: sånn har vi å =) mini her blir 5 mnd den 15 juli,gammel e din? bruka din den stolen nu? stolen ser bare så stor ut te ungen,eller ungen for liten,hehe =)

Skrevet

Vi har maxi cosi cabriofix med base (en super investering, forenkler alt) som han sitter godt men trangt i. han er 4,5 måneder og var 8295 når han var 4 måneder. har kjøpt neste sete, men vil bruke dette så lenge som mulig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...