Gjest Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Hun har kommet med det geniale forslaget om å sette skatt på barnetrygden. Dustedame! Kåre Willoch vil øke barnetrygden, de siste årene har den faktisk blitt halvert for en 3-barns familie i forhold til lønnsøkninger og prisvekst.
Herlige barn har jeg fått Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Møkkakjerring, men det er jo resten av regjeringen også! Skjønner ikke hvorfor de ikke går av alle sammen?? Barnefamilier burde heller få lavere skatt og tilskudd til og kjøpe seg bolig etter min mening, i alle fall de som ikke så enkelt kan komme seg inn på boligmarkedet!
Expat Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Jeg vil påstå, at om man doblet barnetrygden, så ville det være helt ok å få skatt på den! De som tjener veldig lite (er under sperregrensa) fikk da dobbel barnetrygd, de som tjener mellom sperregrensa og toppskatten får en bra økning og de som tjener mye og har toppskatt, får da uendret barnetrygd. Helt greit!
viktorogmilla Skrevet 1. juli 2008 #6 Skrevet 1. juli 2008 Signerer Expat jeg og. Men det skjer vel neppe...
Kjærlighet <3 Skrevet 1. juli 2008 #7 Skrevet 1. juli 2008 Om bt blir dobblet til 1940 kr og en betaler 36% skatt sitter en bare igjen med ca 270 kroner mer enn det vi gjør i dag....
Puncky med nr tre i magen Skrevet 1. juli 2008 #8 Skrevet 1. juli 2008 Helt enig Expat. Dessuten syns jeg faktisk denne regjeringen har fått til enormt mye! Det er bare at pressen liker å vise frem all dritten, som alltid ellers. Det er ikke rart vi ikke får gjort noe her i landet, når regjeringen ikke får begynt i jobben før de får førstesideoppslag over elendig jobb.
Expat Skrevet 1. juli 2008 #9 Skrevet 1. juli 2008 Men er man alene med sktkl 2, huslån, renter etc, så sitter man med mye mere!
Kjærlighet <3 Skrevet 1. juli 2008 #10 Skrevet 1. juli 2008 Mener likevel at det blir for dunt å skattelegge den. er jo ikke alle som sitter i sktkl 2 og er alene.. En økning burde komme en vanlig familie til gode også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå