Gå til innhold

Noen som har begynt å handle enda?


Ragdoll

Anbefalte innlegg

Vi handlet ikke noe som helst før ultralyd nå på onsdag. Passerte 18 uker i går og vi har vel kjøpt en 7-8 sett med klær, et sengesett og to bamser. Var så koselig å handle litt nå når vi vet kjønn. :-)

Tror vi skal handle litt jevnt framover, så det ikke blir så mye på en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg har handla MASSE! :) både møbla, klær, osv...

Det heile starta da eg fikk gave hos mamma da eg va ca. 3mnd på vei, og ho hade kjøpt (lekesikker) bamse og matchende pysj! Va så fin at eg blei helfrelst og starta å kjøpe sjøl.

 

Syns d e deili avslappanes å kose sg m babyshopping :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 18 uker, har ikke handla noenting. Vet ikke om jeg har lyst heller, er det ikke utrolig trist å sitte igjen med alle tinga hvis noe går galt? Kan jo egentlig ikke tenke sånn, men er litt overtroisk og vil vente til hu/han er ute! Det er jo butikker åpne da og. Og de trenger jo ikke så utrolig masse i begynnelsen, gjør de vel? :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud , jeg orker da ikke å tenke sånnn.... da må vel halve gleden være borte da. Skal man gå rundt å tenke på det da, istedet for å glede seg til babyen kommer , og forbrede seg ......? Siden det er mitt 1 barn, vil jeg da ting på plass !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpion

heisann!

 

jeg kikker på vogn. Var i sverige i helga og kikket. Har bestemt oss for å kjøpe maxi cosi:) Den var kjempe fin. lett og praktisk. Kan sette bilsete på understellet. og sportsvogna og bagen(dypvogn) var lett å håndtere.skal til tyskland i sommer og kjøpe der da vi skal på ferie til danmark. Er visst veldig mye billigere der:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den har vi tenkt å kjøpe også! Den er så fin!!!

Du har god smak! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi vært på UL og fått sett at alt er i skjønneste orden inni der, så nå skal vi begynne å handle! :)

Har ingenting, ville ikke begynne før nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...