Gå til innhold

Noen som har begynt å handle enda?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 18+6 på vei og har ikke handlet så mye enda,bare et par små plagg =) Mannen min har også handlet litt klær denne gangen,han datt over et salg og kunne ikke dy seg..hehe..!!

Men siden jeg venter nr 2,så er det minimalt jeg trenger denne gang.

Skal ha ny vogn,men den kjøper mamma til meg,også skal jeg ha nytt barnesete,men det tenkte jeg å kjøpe i sverige i helgen.

Dere andre da?? shoppet inn mye??

Hei!

Jeg er 17+4 og har ikke handlet så mye enda jeg heller. Blir nok en shoppingrunde etter UL neste uke.

Foreløpig har jeg kjøpt den lille stelleveska til babybjørn. Fikk anbefalt den av noen og den var på 50% her om dagen. Tenkte å ha den oppi stellebaggen.

www.babybjorn.com/Svenska/produkter/Mobility/BABYBJORN-Skotportfolj/

Ellers har jeg bare kjøpt 3 bodyer og 1 pysj.

jeg er 17 +1 å har bare handlet bade stamp og stelle kommode, var på tilbud på jysk å reflex;-)

men kommer ikke til å handle så altfor mye mer , vi skal ikke vite kjønnet så da blir det ikke så mye mer handling enn det generelle!

men så har vi fått masse klær av foreldre osv.

skal på ultralyd neste tirsdag det skal bli veldig gøy;-D

Annonse

jeg er 14+5 i dag

har kjøpt en pysj...egentlig storebror som skulle ha, og det var to for en, og ikke flere i hans str så da ble det en til lillebror/søster...

trenger ikke så mye, men litt må jeg kjøpe! denne babyen må også ha eget hente sett :)

litt kluter osv

skulle gjerne hatt ny vogn, men jeg ser om jeg finner brukt...

Er 17+2 idag, å eneste jeg har handlet er noen få plagg. Små søte bodyer og 1 nattdrakt :)

Skal på ultralyd om en uke, tror kanskje det blir endel mer handling etter det ja!

Må bestille vogn snart, for den typen jeg vil ha er det lang leveringstid på her....opptil 5-6 mnd sa de i butikken da jeg spurte for noen dager siden :S

Så kan hende vogna kommer etter babyen...

Takk =) Mamma ville absolutt kjøpe en og jeg skal ikke nekte henne den gleden nei..hehe..! Hun mente at jeg absolutt ikke kunne bruke sportsvognen med softbag i,stakkars liten kom jo til å fryse..hehe..! Så nå selger vi sportsvognen for 1300,- for å få plass til den nye =)

Har en fra før som er 17 mnd.. så har egentlig det meste etter han... litt kjedelig i grunn.. da mye av gleden med å gå gravid er shoppinga! heheh...

Men skal kjøpe noe.. og det er

ny bilstol ( hadde graco forrige gang.. likte ikke.. maxi cosi nå)

en sprinkelseng til

vogndyne

en vinterpose til

en sengekant til

søskenvogn

og.. ja det er vel det vi trenger.. har litt lyst på ny kant til simo vogna mi da.. så lurer på om det blir det også

Har ikke kjøpt noe enda.. syns det er litt tidlig. må på ul først ;)

Jeg er 15+3. Vi har bestilt vogn:) Også kjøpte jeg en body den dagen jeg hørte hjertelyden første gang:) Har en gutt på 2 år, så må se an på ultralyd først. Blir det jente så blir det masse shopping:) Spennende!! Gleder meg til å handle mer. Skal ha dunpose, stelleveske og bilstol også:)

Annonse

Hadde stooore planer om å shoppe etter ul, men fikk ikke vite kjønnet. Så da får det vente på seg en stund til:) Skal nok få handla det vi trenger, men orker ikke stresse. Blir så lenge å vente.. Men skjønner dere som har funnet ting på salg, det er jo genialt. Da sparer man jo litt. Må dele det litt opp også, er jo ikke billig for utstyr!!!

Er ca 16uker og har ikke kjøpt noen ting....

Har en på 21mnd og trenger strengt tatt ikke så mye heller. Så det meste vi kjøper er nok det vi vet vi manglet sist og noe nye klær. Skal bli fint å shoppe...:)

Skal ikke handle noe før UL om en ukes tid, ville ikke begynne før vi har sett at alt er i orden inni der.

Men begynner å klø i visa'n så drøyer vel ikke så lenge etter det :P

Skal få vogn av svigerforeldrene, og de har visst ikke lyst vente så lenge..hehe.

Jeg er 14+4 i dag, og skulle egentlig vente til etter ordinær UL med å handle..hehe...det klarte jeg ikke ;) Har bare kjøpt noen få klesplagg og litt småting, men kjenner at det kribler litt i både fingre og lommebok hver gang jeg går forbi en butikk som selger barneutstyr. Min samboer gleder seg nesten enda mer enn meg til å begynne med handlingen, så det blir nok veldig gøy ja :) Barnevogn, seng og vugge får vi av foreldrene mine, også skal jeg lete fram noen av klærne jeg og min bror brukte som små. Av store ting er det egentlig bare stellekommode og barnesete til bilen vi trenger å kjøpe selv i første omgang. Så går det jo an å ønske seg litt småting til jul også :)

Jeg er 18+1 og jeg har bilsete og lekegym(matte) og venter på vogna som jeg har hatt lyst på i noen år. hehe... kjøpt brukt. Dette er første, så er endel som trengs... ellers har jeg meldt meg inn i forskjellige saker og fått litt småtteri der som bl.a en body, sokker, noen bleier osv.... og bøker... hehe....

Vi bestemte oss egentlig for ikke å shoppe no spes før etter ord.ul som vi skal på til tirsdag 8.juli :) Spennende!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...