Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Hvis man blir gravid like etter en provosert abort, uten å få menstruasjon i mellom, kan det få noen negative konsekvenser? Større sjans for spontanabort, for tidlig fødsel, misdannelser, o.l? Noen som vet??
Gjest Skrevet 5. juli 2008 #2 Skrevet 5. juli 2008 Hei. Jeg kan ikke si jeg vet det sikkert, men jeg tror ikke det skulle ha noe å si dersom allt er ute for å si det slik. En ulempe kan være at det blir litt vanskeligere å fastsette termindato i starten. Angrer du eller? Jeg er litt i samme situasjon, strever en god del med dette håpløse valget! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 for 2år siden tok jeg abort, og det enseste de på sykehuset sa var at de ville at jeg skulle begynne på p-piller for å forhindre at jeg ble gravid igjen og evt da ta ny abort. skal ikke være noe fare å bli gravid igjen. det eneste der jo at man skal på kontroll en viss tid etter aborten for å se at alt er i orden og har kommet seg på plass
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 Det med etterkontroll varierer fra sykehus til sykehus. Jeg har ikke hatt noen etterkontroll.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #5 Skrevet 27. august 2008 det har jeg også lurt på...og vet dere hvor lenge det er vanelig blø etter en medisinsk abort?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå