Gå til innhold

Skyggestreker


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor går man skyggestreker? Sjønner ikke helt vitsen med det!

 

Testet med QR i går og da kom det opp en ultrasvak skyggestrek. Testet igjen i dag og da kom samme skyggestreken opp, men syns den er mer tydelig i dag. Men den er altså grå, ingen farge på den!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man skal ikke tolke fargen grå dessverre :o( selv om man aldri så gjerne vil at det betyr positiv. Vet om flere som synes QR er noe dritt pga av skyggestreker......anbefaler deg CB. Den digitale slipper du å tolke, då får du opp gravid hvis du skulle være gravid.

Skrevet

Takk for svar =)

Vet man ikke skal tolke grå streker, men blir bare så forbannet når de dukker opp! Man kan jo lett få litt forhåpninger når men ser de.

Fra nå av skal jeg kun bruke CB!

Skrevet

Jeg har fått skyggestrek med vanlig cb også jeg, 7 dager etter innsett (ivf). ei uke senere fikk jeg gravid i digitalen :o)

Skrevet

Oj.... :o) da må det være en av de få gangene, fordi jeg vet at CB er mye er pålitelig enn QR.

Skrevet

fikk skyggestrek på to cb forrige pp... ingen spire her enda... sukk.. skal hvertfall aldri tolke en grå strek mer i hele mitt liv:) skikkelig nedtur..

Skrevet

Vil bare si at jeg testet positivt med CBD i natt!!! =)

Skrevet

Gratulerer så mye :o) Godt at jeg tok feil ;o) Kos deg med den voksende magen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...