*Mayya* - Termin 15. mars Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Hvorfor går man skyggestreker? Sjønner ikke helt vitsen med det! Testet med QR i går og da kom det opp en ultrasvak skyggestrek. Testet igjen i dag og da kom samme skyggestreken opp, men syns den er mer tydelig i dag. Men den er altså grå, ingen farge på den!
melkekua™ Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Man skal ikke tolke fargen grå dessverre ( selv om man aldri så gjerne vil at det betyr positiv. Vet om flere som synes QR er noe dritt pga av skyggestreker......anbefaler deg CB. Den digitale slipper du å tolke, då får du opp gravid hvis du skulle være gravid.
*Mayya* - Termin 15. mars Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2008 Takk for svar =) Vet man ikke skal tolke grå streker, men blir bare så forbannet når de dukker opp! Man kan jo lett få litt forhåpninger når men ser de. Fra nå av skal jeg kun bruke CB!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Jeg har fått skyggestrek med vanlig cb også jeg, 7 dager etter innsett (ivf). ei uke senere fikk jeg gravid i digitalen )
melkekua™ Skrevet 1. juli 2008 #5 Skrevet 1. juli 2008 Oj.... ) da må det være en av de få gangene, fordi jeg vet at CB er mye er pålitelig enn QR.
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 1. juli 2008 #6 Skrevet 1. juli 2008 fikk skyggestrek på to cb forrige pp... ingen spire her enda... sukk.. skal hvertfall aldri tolke en grå strek mer i hele mitt liv:) skikkelig nedtur..
*Mayya* - Termin 15. mars Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. juli 2008 Vil bare si at jeg testet positivt med CBD i natt!!! =)
melkekua™ Skrevet 2. juli 2008 #8 Skrevet 2. juli 2008 Gratulerer så mye ) Godt at jeg tok feil ;o) Kos deg med den voksende magen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå