Gå til innhold

Dere som har opplevd ma/sa...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken uke var dere i, og hvordan utartet det seg for dere? Var det vondt med en gang? Forsvant graviditetssymptomene med en gang (hvilke hadde dere på forhånd?)? Hvordan så blødningen ut i starten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du,

Jeg hadde ikke vondt under min sa. Begynnte å spotte litt lyse lyse rosa på første dagen,,veldig veldig lite.Morgenen etter var det frisk blod og jeg begynnte å blø mer og mer utover dagen. 3 dagen satte det ordentlig igang og den varte ca en uke.

Skrevet

Hei

Hadde ma i 12. uke. Gjorde ikke vont i d hele tatt, bare begynte å spotte litt. ringte jordmor og fikk tatt ul, men pga dårli bilde klarte ho ikke se nåkka som helst. Ble sent til nærmeste by på sykehus og fikk innvendig ul, og da va d slutta å utvikkle seg for noen uke sia sa dem. Så ble utskrapning.

Hadde en følelse noen uke før av at nåkka ikke va som d skulle, di ømme brystene mine va blitt helt normal igjen. Så hadde eg bare en sånn følelse som sa at ting ikke va helt normalt, uten at eg klarte å sette fingeren på ka liksom.

Skrevet

Takk for svar begge to :o)

Har ei jente fra før som jeg ikke hadde noen som helst komplikasjoner i svangerskapet med (utenom alsbrann og kvalme og alt det der), og er nå gravid med en liten ivfbaby. Er 6+6 i dag og brunt på papiret til morgenen, mer i trusa etter å ha levert i bhg, dusjet og sitter nå med bind som det ikke er kommet noe mer i (halvannen time siden jeg stod opp). Gyn jeg skal til kontroll hos på fredag (tidlig ul pga ivf) mente det var normalt og at jeg ikke skulle bekymre meg foreløpig (se det litt an utover dagen/morradagen), men det er jo IKKE lett!! Gikk litt i kjelleren nå merker jeg... Jeg som endelig gledet meg litt i går og slapp litt av bekymringen...

Skrevet

Hadde MA i uke 6-7, men oppdaget tilfeldigvis på UL i uke 10. Spiren hadde vært død noen uker altså uten at jeg merket noe. Hadde ikke veldig mye symptomer, men de få jeg hadde ble værende til etter utskraping.

Skrevet

Huff, skjønne godt du ikke klare å la være å bekymre deg. Får bare prøve å slappe av så godt som muli. Spottinga mi va friskt på fargen, og kom på papire kvær gang eg tørka meg. Pluss i truseinlegge. Håpe d går bra me deg:) Men syntes d va lenge å skulle gå å vente helt til fredag.

Skrevet

Hun kunne få meg inn på en haste/akutt-time, men så langt så syns hun ting hørtes normalt ut, så da får vi bare se litt. Det ER jo sikkert normalt også, får krysse fingrene for det :o)

Skrevet

Jeg hadde akkurat det samme som deg med min lille icsi-luring som ble født i oktober i fjor:) Så jeg krysser fingrene for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...