Bippe77 Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 På Onsdag ble hele sommeren vår omrokert... mannen min måtte amputere en finger... Ferienturen på Cruise måtte avbestilles... båten blir vanskelig å bruke.. den var planen resten av ferien... Jeg hadde sett veldig frem imote 5 uker ferie med mann og lillegutt... så kunne jeg få litt avlastning jeg også.... selvom jeg har gått hjemme så blir man jo sliten.... nå er det umulig for mannen min å skifte bleie.. han kan underholde lillegutt litt i perioder, men kan jo ikke ha han alene da... og barnevakt har vi hatt masse i en periode nå med mye brylllup etc.. så synes ikke det er noe alternativ for å få hvile... blir jeg som står tidlig opp nå for mannen min er ganske så utslitt av smerter og smertestillende... Er jo ikke hans skyld heller, men selvom det er han det er mst synd på akkurat nå, så synes jeg litt synd på megselv også jeg.... Så trenger noen tips til hva man skal finne på nå....som er koselig og avslappende, men med en liten gutt på snart et år også! her hjemme liksom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå