Zitro Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Er det ikke opp til 4 dager ca da?? Har ihvetfall hørt det...
Tjobing! Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Er vel ikke så dumt, det. For noen er det jo ganske vesentlig å vite ;-)
Kjærlighet <3 Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 jeg har hørt en uke under de rette forholdene :-) Men er ikke 100% sikker på om dette er riktig..
Mille** Skrevet 1. juli 2008 #6 Skrevet 1. juli 2008 Gubben sine må ha levd i 7 dager en gang, ble gravid etter et samleie dagen etter siste mensdag. Var vel på dag 7 i syklusen.
en mamma:) Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. juli 2008 hmmmmmmmmmm..... ja ja... krysse fingra da:S har vel el på torsdag el fredag!!!
en mamma:) Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. juli 2008 oi!!!! da var d meninga ja.... he he!
Mille** Skrevet 1. juli 2008 #9 Skrevet 1. juli 2008 Var nok faktisk ikke meningen, førstefødte var 4 mnd gammel bare og svangerskapet viste seg å være på utsiden av livmoren. Det var straffen for å være uforsiktig. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå