To små, med øyne blå :-) Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Jeg kjøpte noen på HM sist, som var helt tragiske. Jeg trenger jo litt mer enn en, jeg syns 400-600kr pr stk er litt mye, så jg vil helst unngå mammabutikker, babyshop osv... Noen som har kjøpt noen gode, billige ammebh'er?
peonererfine Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Lindex har/hadde bra amme-BH-er da jeg kjøpte i 2005....har de fremdeles gjemt i skapet, i tilfelle flere babyer på lur...;-)
Mamsen og lillegutt Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 jeg kjøpte på kappahl,mener det var de jeg syns var gode.... Så kjøpte jeg en veldig ubehagelig på cubus,så der anbefaler jeg ikke.
Mammaen til Turid Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 spar kjøp.. den jeg kjøpte der kosta 79,- ..
Anne-B. Skrevet 1. juli 2008 #5 Skrevet 1. juli 2008 Jeg kjøpte hos "Det Lune rede" i Trondheim, to stk. Kosta 300 eller 400 hver, og var meget fornøyd. Husker ikke hva merket heter, men det kan du kanskje ringe til dem å spørre om, for så å finne din nærmeste forhandler. Spørs vel hva slags type du liker, selvfølgelig, men disse var som en sportsbh, uten spiler.
temi & keli Skrevet 1. juli 2008 #6 Skrevet 1. juli 2008 Jeg sverger til ammesingleter!! De har strikkant inni, så puppene blir holdt på plass. Ammebh-åpning, men i tillegg så "dekkes" magen. Deilig å slippe sitte med alt flesket på tørk ) H&M har 2pk til 198,- Lindex har til 129,- pr stk. <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå