Gå til innhold

Selskapssyk Baby....hjelp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei alle sammen.Har en gullgutt på 1mnd og han er så selskapssyk det bare går Han sover kun med en øya og det andre er bestandig litt åpen for å skjekker om jeg er der...får ikke gjørt noe hjem...og ikke minst sover han kun når jeg er der...hjelp...noen tipps eller noen som har det likt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er min lille blitt 7 mnd, men de første par månedene likte han best å sove i fanget vårt. Tror det er noe mange opplever. Babyen har jo ligget godt og varmt inni magen, og kjent på mors hjertelyd og bevegelser. De er tryggest og roligst når de får være i fanget. Min lille våknet som regel med en gang jeg prøvde å legge han over i kurven. Egentlig bør du prøve å kose deg med dette, det varer ikke så lenge.

Innimellom får man selvfølgelig fryktelig behov for å få gjort noe hjemme,- kanskje hvis du triller han i vogna og han sovner der kan han fortsette å sove litt om vogna stopper. Det prøvde jeg med hell.

Lykke til,- og nyt gullgutten. :-)

Skrevet

Ja, hadde det akkurat likt! Gutten vår ville være i armene våre hele tiden. Faktisk så ble jeg vant til å lage middag med han på armen, helt til jeg oppdaget bæresjal når han var 3 mnd. Skulle ønske jeg hadde visst om sjal før, fordi det frigjorde armene mine og gutten sov godt oppi der.

Ellers må du bare nyte denne korte tiden. Kos deg med den lille i armene, fordi før du vet ordet av det har han ikke tid til en klem nesten :)

Skrevet

takk for svaret. prøvde det med barnevogn men det er akkurat som han kjenner på seg at jeg er ikke ved von,så fort jeg gå fra den så våkne han.

det er jo veldig koselig men jeg kan jo ikke holde han hele tiden.

til den middagslaging med babyn ..nei...jeg syns at det kan være litt farlig...tenk om det spruter noen fett eller sånn...

Skrevet

Ja, den middagslagingen var bare for å poengtere at bæresjal var meget nyttig for meg, og at jeg skulle hatt en fra fødsel av. Kanskje noe for deg også....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...