Hikken Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 har dere gjort det hos fastlege, eller er det bare en jordmor-ting? Har hatt alle mine kontroller hos fastlege og er egentlig bare nysgjerrig på om hun også kan gjøre det. Ikke at jeg tror jeg har lyst, men... Tror jeg i hvertfall.. Bare veldig nysgjerrig :-)
Kjærlighet <3 Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 vet ikke om fastlegene gjør det, kanskje det varierer fra lege til lege? Jeg ble strippet av jordmoren på hs sist. fikk beskjed om ikke å snakke så høyt om det når jeg eventuelt kom på føden, for dem liker visst ikke at jordmødrene på hs stripper. Hvertfall ikke her jeg bor... Skjønner ikke helt hvorfor da, hun vet jo hva hun gjør hun som sitter på hs og..
Gjest Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Jeg gikk til fastlegen med de to første,og ble ikke strippet før på overtidskontrollen på sykehuset.. Denne gangen går jeg kun til jordmor,og håper hun vil strippe meg tidligere,for begge fødslene har startet noen timer etter stripping;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå