Gå til innhold

Vondt i 6 timer nå..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når skal det gi seg...? Huff.. Har hatt masrier nå siden tidlig på kvelden, irriterende. Enten må det gi seg, ellers må det gå over i noe skikkelig snart. Sliten...! Er vel pga strippinga tidligere i dag :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke noe kjekt med de maseriene,har selv holdt på med dem i noen uker nå og jeg er ikke mer enn i uke 34.

Hvis du har blitt stippet,kan det være en årsak til at du har maserier. Dette kan komme av at de har stippet deg og du ikke er moden nok,for du skal være godt moden for at det ikke skal virke negativt inn. Eller de har rett og slett strippet deg for mye.

Sist jeg gikk gravid,stippet jm meg,men hun passet på å ikke gjøre for mye av det,kjente litt av det etterpå,men hadde ikke den store effekten synes jeg.

Ser du er på overtid,så jeg håper at det snart setter i gang for deg.

Skrevet

Neida, dette går IKKE over... :S

Har jo vart i snart 12 timer nå.. Fikk sove et par timer, men våknet av at det bare gjør vondere. Og vi som hadde planlagt besøkstur i dag.. Håper virkelig at det gir seg snart, ellers må det ta seg litt opp slik at jeg kanskje blir ferdig i dag. :)

Ønsk meg lykke til da jenter :) Skal prøve å legge meg litt igjen, se om jeg får slappe av mellom slagene i allefall...

Skrevet

Ønsker deg masse lykke til, håper virkelig at det ender i fødsel for deg i dag:-)

Skrevet

oi, du fikk en reaksjon på denne strippinga (selv om det er jo den kjedeligste reaksjonen å få hvis d ikke går over til ordentlige rier, noe jeg hååååper d gjør for deg!!!!!) jeg har ikke fått noe annet enn å blø igår og i natt... hehe... oppe to ganger på do og sovet som en stein i hele natt.... blir litt skuffa og matt når en våkner da:-/ begynner virkelig å tvile på om kroppen min skjønner dette her...hmmm;)

Skrevet

Vondt, vondt, vondt, med 3-5 minutters mellomrom nå... Men ikke så vondt at det er ordentlig i gang på en måte. Ringte føden, tenkte at jeg kanskje kunne få noe som stoppet riene hvis de bare skal plage meg, og ingen nytte ha... De mente jeg bare skulle ta paracet og prøve å slappe av. Fikk ikke noe før jeg hadde gått slik et par døgn :S:S

Jaja... Da er vel dette slik som det var sist fødsel. Tre døgn med maserier, og jeg var fullstendig utslitt da fødselen startet.

Kjenner jeg vil gråte nå :( Vet ikke om jeg klarer å gjennomføre det opplegget der en gang til... Huff.

Skrevet

huff:-/ får ordentlig vondt a deg nå... er kjempe tungt å gå sånn... hadde maserier stort sett hele natt til lørdag og det var så tungt og vondt.... kan skjønne at DU er sliten nå hvertfall!!!!! Unner deg virkelig virkelig ikke å skal ha det slik i 3 døgn før fødsel... jeg sender deg masse masse masse fødestøv.... å hvis ikke fødsel har tenkt seg på banen straks håper jeg hvertfall du skal slippe disse forferdelige maseriene...

Skrevet

Takk for det :)

Skal ta meg en dusj og et par paracet, kanskje få gubben til å slå meg med noe hardt i hodet.. ;) Prøve å se om det er mulighet for å få slappet litt av i allefall..

Håper du følger etter med rier du også snart :) Rier av den ordentlige sorten ;)

Skrevet

slå deg me noe hardt i hode??? huff da, kan bli feil type hvile da, hehe;) Jordmora mi sa igår at en dusj eller i badekar er veldig effektivt mot maserier, men dette vet nok du bedre enn meg siden du har vært gjennom 3 døgn ved tidligere fødsel også..;)

ja får håpe begge to svinger i gang me noen skikkelige ordentlige rier snart.... å vi som hadde DEN perfekte datoen til termin :-P men nejda, her ville dem over til å bli Juli barn gitt;)

Skrevet

Begynner å bli spennende nå. Helt umulig å slappe av, synes det bare øker på her. Rier hvert 2.-3. minutt.. ;) Men synes ikke de er så vonde ennå. Vi får se hva som skjer i løpet av dagen :)

Skrevet

Da er du jo heldig! Det skjer jo noe. Sikker på du føder i dag. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...