Monajenten Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 ...er det ikke bra med gulrøtter heller da?? Trodde det var så sunt, jeg:-/ Hvilke grønnsaker kan man spise ubegrensede mengder av da? Erter? :-s
Northernlights Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Hvis du ikke har noen ved siden av deg på natta, kan du spise så mye erter du vil. Ellers tror jeg du bør stå over ;o) Og der snakka du til meg på MSN, gitt..hehe
Northernlights Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 erter er en belg. Heter det belg? hehe..belgegrønnsak?
Monajenten Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. juli 2008 Hmmm...belg er bra da? Hehe;-) Det jeg egentlig lurte på da, er hvilke grønnsaker man kan spise masse av uten at det blir "usunt". ;-)
Kjukka Skrevet 1. juli 2008 #5 Skrevet 1. juli 2008 Hmmm... du kan da spise grønnsaker til du blir grønn i trynet. Hvor du har det fra, at det er usunt med for mye grønnsaker ?
meg & to små vampyrer Skrevet 1. juli 2008 #6 Skrevet 1. juli 2008 Gulrot er en rotgrønnsak, kålrot også. brokkoli, løk, purre, paprika, squash er f.eks ikke rotgrønnsaker.
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 1. juli 2008 #7 Skrevet 1. juli 2008 Hvorfor kan man ikke spise mye rotgrønnsaker?
Sivalur Skrevet 1. juli 2008 #8 Skrevet 1. juli 2008 Grønnsaker er sunt, året rundt. Hva er det som skal være galt med rotgrønnsaker??? Og ifølge hvem?? Og har dette noe med glykemisk indeks og gjøre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå