Lemonia Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Jeg er 17 uker og har fremdeles jevnlige menslignende smerter, samt stikninger i "eggstokkområdet". Er det flere som har dette såpass sent i svangerskapet? Trodde dette stort sett bare varte i første trimester?
Rosica83 Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Jeg trodde jeg var ferdig med disse stikkingene jeg også, men fikk de igjen for et par uker sden... Har lest meg opp på at det fortsatt er normalt med slike "vokse-smerter". Etter at jeg fikk dem har magen plutselig poppet ut, så det ligger vel noe i det...;-p Er 16+2 i dag.
Gjest Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Jeg er også 16+2, og har litt mens lignende smerter, og stikkninger. Er veldig svake da. Håper magen kommer snart her å:-)
Youngster*mamma* Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 jeg er 21 uker på vei og har fortsatt slike stikkninger, Tror det er ganske normalt når livmoren vokser. Jm sa at av og til dersom en var godt trent fra før og hadde litt mage muskler før en ble gravid, så hadde en ofte disse stikkningene lenger siden magemusklene måtte tøyes og de var stramme fra før av. Men dette er nok veldig inviduelt. Men veldig ubehagelig med disse stikningene i "eggstokkområdet". Men det kunne vært verre
cyberkit *fødeklar* Skrevet 1. juli 2008 #5 Skrevet 1. juli 2008 jeg er snart i uke 27 og har fremdeles sånne stikke-smerter ved den ene eggstokken, men heldigvis ikke så ofte lengre da, men ubehagelig r d uanz..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå