Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 jeg er så sinnsykt sliten jeg att kommer ikke ungen snart vet jeg ikke hva. vil at den skal vere klar så ikke noe er i veien med den lille, men samtidig så har jeg dager hvor jeg er så sliten at jeg bare vil ha han ut. han sparker i ett sett, jeg verker hele tida i hoftene og bekkenet. klarer ikke gjøre noe og blir forferdelig slitren av å ikke få nok søvn, ha vondt, vere sur og ikke få i meg nok næring. er det flere som er sliten og har en stund igjenn? håper jeg ikke blir gående over tiden for det makter jeg bare ikke
*Tyttebæret* Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 4 uker igjen...og lei av vond Bl,ikke få sove på natta,og stooor tung mage!(langt over grønne feltet på symfysemål). Så du har min sympati ivertfall..bare tenk at det ikke er lenge igjen nå til du møter vakre nurket ditt:)
Lille_Sebastian :D Skrevet 5. juli 2008 #3 Skrevet 5. juli 2008 Jeg har ganke mange uker igjen, venter januar 2009, men lei, allerede, hehe.. vil bare ha den ut for å se barnet mitt, holde det.. har ikke noe fysiske plager ennå, så jeg blir vel lei når jeg har rundt ni uker igjen jeg..
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #4 Skrevet 30. juli 2008 Hei litt over 9 uker igjen her også, har ventet på dette i over 10 år så jeg må si at jeg ikke tillater meg selv å bli lei i svangerskapet, til tross for en veldig vanskelig start (overstimulert i 20 uker) og en god del plager etter dette også - men det er bare 9 uker igjen, så vi klarer det også....det er snart over
smilan Skrevet 30. juli 2008 #5 Skrevet 30. juli 2008 Jeg har 6 mnd igjenn jeg - snart "bare" 200 dager igjen... Gleder meg til jeg kommer dit du er, klar for å få ut ungen å ganske lei.. Da veit jeg jo at det nærmer seg ;-) Lykke til videre..
Anonym bruker Skrevet 1. august 2008 #6 Skrevet 1. august 2008 he hei HI her. da har jeg snart bare fire uker igjenn, men blir bare verre og verre nå er det sånn at jeg tenker med meg selv "kommer jeg meg gjennom natta? om jeg så gjør klarer jeg en dag til?" er helt jævlig nå i varmen i tilleg til at jeg så klart skulle få svangerskapskløe!!! håper nesten de kan sette meg i gang i uke 37 ellers har jeg ikke mulighet til å kunne føde. kommer til å vere utslitt og tappet for krefter.
82glad Skrevet 6. august 2008 #7 Skrevet 6. august 2008 Vet du, jeg føler så veldig med deg!!!! Har 8 uker igjen jeg, og gråter meg nesten i søvn hver kveld....BL har tatt helt av og blir værre for hver dag som går. LYKKE TIL HI:)
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #8 Skrevet 11. august 2008 HI igjenn her vi har blitt lovet på sykehuset at innen neste tirsdag skal vi ha fått babyen vår åh skal bli godt å bli ferdig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå