Trebarnsmamma30 Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Jeg blir helt på tur.. begynte på cerazette for noen uker siden, legen sa at disse pillene ikke pleide å ha den bivirkningen.. gikk et par uker før jeg begynte å føle meg helt på bånn, sluttet å gå ut av huset for å si det slik..(mistet også helt sexlysten). Må nevne at jeg har prøvd endel merker gjennom årene, alle har endt i søppelbøtta. Blir også slik av minipiller. Så nå er jeg ferdig med p-piller for godt! Mannen ba meg til og med slutte.. Sluttet for få dager siden og føler meg allerede nesten som vanlig igjen. Liker ikke alternativene heller..huff. Noen råd?
Gjest Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Jeg blir også!! Vi hopper av i svingen... Ikke det smarteste hvis man ikke vil bli gravid igjen da=) Men funker her:)
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Jeg gikk på samme piller. Gikk i 3 år og trodde jeg var deprimert, eller jeg var jo det da. Sluttet på pillen fordi jeg ville ha en pause fra dem ( hadde ikke noe forhold da) . Og vips jeg følte meg som et nytt menneske. Tenkte faktisk ikke på at det kunne være fordi jeg sluttet med pillen. Men så traff jeg min samboer, jeg begynnte på samme pillen igjen og sakte men sikkert forsvant jeg inn i depresjonens verden igjen...enorme humørsvingninger . Jeg skjønte ingenting men samboer lurte på om det kunne være pillen siden jeg ble en annen person etter jeg begynnte på dem. Jeg sluttet og etter et par uker var jeg meg selv igjen. Så jeg tåler ikke hormonene, legen konkluderte med det også. Jeg ble gravid med småen rett etter siden vi praktiserte hoppe av i svingen hehe Nå bruker vi kondom er den best løsningen nå iallefall.
=Mina min og mej= Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Ble helt tullete av p piller jeg også.. Fikk satt inn kobberspiral, og etter det har jeg ikke merket noen ting og er superfornøyd med det:D
hit og dit Skrevet 1. juli 2008 #5 Skrevet 1. juli 2008 Gjekk aldri lenge nok på cerazette til å få bivirkninger, men eg har fått alle bivirkningene i felleskatalogen til alle merkene eg har prøvd. Hormoner funker berre ikkje på meg. Har vurdert kobberspiral sjølv, men gruer meg litt så eg har utsatt det. Aldri meir p-piller for min del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå