Gå til innhold

Er det mangen her som har...


Anbefalte innlegg

Skrevet

..en mann som er yrkessjåfør? (som er mye borte)

 

Stoler der 100% på han?

Har noen "venner" som ikke skjønner at jeg kan stole på han siden han er MYE borte.

Jeg stoler på samboeren min, men det er jo alltid noen som må fortelle meg hva han kan finne på osv. Synst ikke de som er sjåfør skal stemples som sånne som "feier over alle de kommer over", selvfølgelig finnes de også. Men det gjør de vel uansett yrke?

 

*vart rotete dette, men måtte bare få det ut*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja de sier alltid det om alle mulige yrker... lastebilsjåfører , plattformarbeidere osv..

 

tror det går mer på typen folk er om de e utro og ikke etter hva de jobber som....

Skrevet

Det vil vel uansett være best å leve i troa på at du har en god og trofast mann, inntill det motsatte er bevist...

Har aldri skjønt poenget med å bekymre seg og kaste bort tiden på å engste seg for utroskap. Man får jo ikke fulgt med på partneren sin hele tida uansett hva han jobber med...

Skrevet

Vet hva du mener:) Har en som jobber mye rundt forbi på hoteller i Norge og i utlandet, og har fått høre mye av det du skriver her ;) MEN det er av folk som ikke kjenner han, eller så er det av gutter/menn som har prøvd seg på meg før jeg endte opp med den flotte samboeren min <3 Den verste av dem alle var en x av meg, og det var mest i starten av forholdet vårt, da han sikkert prøvde å forhindre oss i å bli et par.

 

Bare smil til dem og hev deg over de :) Ingen kjenner mannen din så godt som deg, og hadde han vært typen til det, hadde han vel like så godt klart å feie over noen andre uansett jobb! Nei, stol på hjertet ditt du :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...