mor_til_2_84 Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 jeg liker Sunniva best, men syns igrunn ikke at noen av navnene er flotte. Jeg kunne ihvertfall ikke valgt de selv. Men av de to, syns jeg sunniva klinger best.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Jeg liker også Sunniva best. Synes det er et fint navn. Jeg tenker på Synnøve selv, og det ligner litt :-) Uttaler du Iselin med trykk på i'en eller på e'en? Det er uansett et navn jeg ikke er helt "komfortabel" med..
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Sunniva! Jeg ser for meg en sunn, nydelig jente med roser i kinnene.
Cat.68 Skrevet 1. juli 2008 #6 Skrevet 1. juli 2008 Iselin her også , har ei nydelig lita Iselin selv. (med trykk på e) ;o))
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #8 Skrevet 1. juli 2008 Har bare hørt iselin-navnet med trykk på første eller siste i jeg... iiiselin eller iseliiiin:) Men liker også Sunniva best...
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 1. juli 2008 #9 Skrevet 1. juli 2008 Når jeg skulle ha jente sist, sto det mellom Sunniva og Otilie. Den gang ble det Otilie. Blir det en neste gang blir det Sunniva.....Nydelig navn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå