lillemagen med guttebaby : ) Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Hei Nå er jeg lei altså! Har enda 14 dager til termin. Jeg venter å venter. jordmor hintet litt om at han kunne komme litt tidligere, fordi han lå så langt nede, og det har han gjort siden uke 30. Jeg ble fult sykemeldt for 4 uker siden, så har liksom siden da ventet på han hver dag. Ingen slimpropp eller noe tegn på at han kommer, bortsett fra kynnere å nedpress. Fødte sist på termin. Prøver så godt jeg kan å forberede meg på å gå over termin, men ikke særlig lett. Har ingen kontroll over urinblæreren min... vil tisse hele tiden. Gleder med til den bare er min : ) Er bare blitt så stoooor å tung... lagt på meg 25 kg. Det er en kamp å bøye seg, og min kjære datter er lei av at mamma ikke klarer noe, ingen lek, eller noe. Gleder meg til å bli to barnsmor, og være meg selv igjen. Nå ble dette innlegge litt negativt... ikke meningen å trekke ned på stemningen. Han kommer når han er klar... det er mitt motto for tiden.
Edelweis Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 jeg vet så absolutt hvordan det føles. å jeg har enda 26 dager igjenn. jeg er så klar til å få denne ungen ut at jeg blir tullette snart. kynnere, murringer og nedpress dagen lang. jeg er fullstendig hjelpesløs og svær som en hval. ååh,, jeg hater den siste måneden.. den går så altfor treigt. saken er at ikke alle kommer når de er klar for det. det fikk jeg erfare sist gang..
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Samme her.. har 5 dager igjen, sover nesten ingenting på natta, har ikke overskudd til å leke noe særlig med 2 1/2åringen jeg har fra før, sliter med bekken og endatil litt kvalme for tiden, er trøtt og lei, og vil bare ha ut frøkna snart.. Masse kynnere og maserier som ikke fører til noe er heller ikke noe særlig.. åååh, baby kom uuut...
xmonic Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Har 2 dager igjen her å er pisslei, nesten så jeg blir litt forbanna på den lille frøkna til tider fordi hun ikke vil ut... enda jeg vet hun kommer når hun er klar. Bekkenløsning, så å si ingen søvn, vondt i hele kroppen, hovnet opp i beina og orker absolutt ingenting. Bare det å gå fra sofa'n til do er en evig plage. Håper hun kommer snart nå... å er utrolig tungt å tenke på at det kan enda gå 2 uker. Men heldigvis har samboern fri i 3 dager nå så da kan han "underholde" meg. Hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå