babygullz <3 vilde Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 wuhuuu! endelig MIN TUR t å skrive d:p juli, august, september+ 9 dager av oktober...så er den gylne dato for termin.... håper jeg føder liiiitt før, for nå er jeg så utolmodig og gleder meg så sinnsykt at jeg holder på å gå i taket!!! Så langt har sv.skapet vært en berg og dalbane da... men mest har jeg bare vært LYKKELIG:D har vært frustrert, skremt og livredd for å legge på meg mer enn jeg trenger, men har kommet frem til at det jeg legger på meg det trenger jeg. Har heldigvis fått en litt mer avslappet holdning til d..men er fremdeles fokusert, det skal jeg IKKE nekte for. Men jeg synes ikke det er noen skam å ønske å være fornøyd med seg selv;) Jeg har uansett gått opp 14 kilo...d er en del d, og jeg kommer til å gå opp mer også. Babyen min må jo få lov til å vokse og få i seg masse god næringsrik mat=) skal så sinnsykt KOOOOSE meg siste del av sv.skapet nå=) bare nyyyyte tiden, med småshopping, dall dill og dull=) kjenne på de små søte sparkene til lille mini sukkerbolla mi=) fryyyyde meg over magen som vokser som jeg skal gå rundt å strutte stolt med, og bare KOS KOS KOS=) Har en del viktige ting gjen å shoppe, derav 3 "store" som bilstol, seng m/tilbehør, og stelleveske..resten er bare dill og dall=) tips mottas uansett med stor takk=) Im a mom 2 be, and i løøøøøøw it=)
ChellBell - har født! Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Så koselig, babygullz! Grattis! ) Etterlengtet dag, ikke sant? Nå raser jo dagene frem mot høst og oktober! Utrolig koselig å lese at du er så happy med å gå gravid Jeg er heeelt enig med deg og det du sier om vekten.. Det er et ordentlig HAT at jeg faktisk MÅ gå opp i vekt - og for meg som liker å trene og se bra ut så er det en stor kamel og svelge. Men, jeg har jo vært igjennom dette en gang tidligere og da gikk jeg opp 20 kg og gikk ned 25 kg på 5 mnd! Så det er håp! ) Vi skal kjøpe vogn i helgen!!! YEY!! Nå føler jeg virkelig at tiden nærmer seg! Ha en strålende dag! klem
:*lillefru*:har født*: Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Så heldig du er, har leeenge igjen til 100 dager! Men må si at du har en fin termindato.....9 okt, samme dag som datteren min ble født ) Har ikke så masse tips å gi, men jeg hadde vanlig babysete med 1 mann. Etter mye banning & irritasjon med å ta ut & inn sete av bilen i alt slags vær, kjøpte vi nytt med nr 2, sånt sete som du bare klikker ut og inn av en base, slipper å stå å feste sikkerhetsbelte (som du glipper taket på når du nesten har fått festet det....da må du begynne helt på nytt igjen, for du får ikke dratt belte helt ut uten å dra det helt inn igjen.....og regnet høljer ned )
viviann82 Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Har 100 dager igjen jeg også Har ventet lenge på at det skulle bli min tur.
WPW Skrevet 1. juli 2008 #5 Skrevet 1. juli 2008 Gratulerer!! Ble i godt humør av å lese innlegget ditt:) Gleeder meg til jeg runder 100. Men må nok vente 35 dager til før den tid.. Lykke til videre!
*tornerose* Skrevet 1. juli 2008 #6 Skrevet 1. juli 2008 Gratulerer så masse med 100 dagers sermonien ) Jeg har 114 dager igjen (ikke lenge til 100 her heller) ) Uansett hærlig at du nyter graviditeten & kos deg med sparka fra prinsessa (det er noe man savner etter at en har født) :-) Klem fra
Nina_J Skrevet 1. juli 2008 #7 Skrevet 1. juli 2008 Jeg har 150 dager igjen i dag, så jeg har på en måte rund dag jeg også Gratulerer!
Anca har jente og gutt:) Skrevet 1. juli 2008 #8 Skrevet 1. juli 2008 Gratiis:) Jeg har også 100 dager igjen, samme termindato vi:)
piami Skrevet 1. juli 2008 #9 Skrevet 1. juli 2008 Gratulerer!!!! Jeg logget meg nettopp på og så at OOOPS 100 dagers dagen min har gått meg hus forbi!!! Jeg har 98 dager igjen!!! JIPPI!!
Gleder seg til nr2 kommer:) Skrevet 1. juli 2008 #10 Skrevet 1. juli 2008 Jeg har også 100 dager igjen:) gleder meg sinnsykt mye til lille babyn min kommer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå