mamma til blå -08 og rosa -11 Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Er i 29. uke nå, og jobber 75 % som sykepleier på travel sengepost.. Vi går, står og løfter HELE vaktene, og har sjelden mer enn 10 - 20 minutters pause på et 8-timers skift..Synes at det begynner å bli fryktelig tungt å jobbe, i tillegg til at jeg sover dårlig om nettene for tida.. Har heldigvis snart tre ukers ferie, å kan ikke si at det frister så enormt mye å tilbake igjen etter ferien..Har kun fire ukers jobbing mellom ferie og permisjon.. Veeldig fristende å be om 100 sykem. disse fire ukene.. Er jeg sløv..? Jobber dere masse enda..?
tesseliten Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Jobber fult jeg:) og det er en ganske tung jobb, jobber med aviser så blir mye løft og natt jobbing, men jeg liker det da:) er i uke 28 nå
Kjærlighet <3 Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Jeg jobber 100% enda, er 33+1 i dag. har bare ute denna uka før ferien, deretter starter permisjonen min etter to dager så jeg skal nok holde ut:-) Er ganske sliten og bekkenet plager meg veldig. Men vet av erfaring at det kan bli veldig langdrygt å gå hjemme og bare vente...
Mrs Georgine Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Ble 100% sykmeldt i uke 32. jobber i bhg, Du er ikke sløv. Be om sykmelding, det er ikke forsvarlig ovenfor deg, bebisen og pasientene om du sliter deg helt ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå