Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 når man tar sine små ut på bil tur, MEN dere som står som lovens og moralens voktere mht barkovervendt sete, hva pokker gjør dere på bussen??! ikke kom her å fortell meg at ALLE dere (og dere vet hvem dere er!) ikke tar buss! og heller ikke kom og si at bussen er trygger fordi den er større! ikke kom å si at de ligger jo i barnevognen så de er jo trygge! fordi når dere kan skape en debatt om mor et kompetent til å ta vare på barnet fordi syndige damen har sete forovervendt, hvordan kan dere da ta buss med barnet! nå er jeg litt sint og lei av denne debatten så jeg er klar over farene og blablabla, og jeg vet jeg overdriver og alt sånn mas. dette er heller IKKE en ny debatt om hva som er best. jeg fatter ikke hvordan dere, og disse tøsene på libero og mange andre kan vere så moraliserende mot andre når dere og vil på noen tidspunkt i livet gjøre ting som er trygt, men ikke trygt nok for barnet deres!? bare fordi det er det beste for barnet!
Miss Misantrop Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Det er en stadig jakt her inne på dib, bim om svært enkle løsninger på omfattende probleme. En måte å tro at man har oversikt over tilværelsen på uten å trenge å sette ting inn i sammenheng. Det gir mestringsfølelse. Så et innlegg før i dag om sikker bil. Selvfølgelig er barn mange ganger så trygg i en større type bil som sluker litervis med bensin og som ofte koster fleskesvor...Forurensning gir barn og voksene sykdomer. Familien får mindre å rutte med til andre ting. Overdreven helsefokus kan gi spiseproblemer. Så her gjelder det å holde tungen rett i munnen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå