ungmortil3 Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Har lest i bladet gravid at Papya er smålig aborfremmkallende. Tenkte at det ikke var noe problem, jeg spiser jo ikke Papaya, viste ikke engang hva dte var. Men fant ut nå at Papaya er en type mango. Men vil det si at vanlig mango også ikke er velldig bra for gravide da? Noen som har peiling?
edvina har fått en gutt Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 http://waynesword.palomar.edu/ecoph9.htm For meg ser det ikke ut som om de tilhører samme familie nei. Sjekk denne linken du, har aldri hørt at mango utgjør noe problem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå