Gå til innhold

En mamma her jeg bor satte ungen i bagasjerommet!!

Anbefalte innlegg

Gjest Zima *PP?*
Skrevet

Pleier å drite i om ungen er forover,bakover eller sidevendt men idag så jeg noe som jeg er lei meg for at jeg ikke fikk muligheten til å kommentere.

Jeg hadde vært på butikken og handlet og skulle møte svigermor. Sto og ventet på henne utenfor hos bestemoren til mannen min når en dame går med sin toåring ellernoe i den duren bort til bilen deres. Gutten ble etterhvert litt masete på moren og hun ble irritert. Så da tok hun likegjerne og satte ungen bak i bagasjerommet og lokket igjen og kjørte.

Ble veldig sjokkert. Vet ikke helt hva jeg tenker om det og jeg føler meg litt sær som ikke sa ifra men jeg hadde ikke muligheten, men jeg må si at det var en veeeldig rar situasjon. Jeg vet godt hvem hun er, syns dere jeg skal si ifra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ, går det an?? Da hadde jeg også blitt rimelig lang i maska!! *sjokkert*

Skrevet

Å kjære vene,finns det så dumme folk?

Vet ikke hva jeg hadde gjort,men hadde jeg kommet i prat med henne hadde jeg nok nevnt det ja.

Gjest Zima *PP?*
Skrevet

Hehehe ja det ble litt absurd, måtte se meg om to ganger kan du si :-) Er faktisk det merkeligste jeg har sett, greit at ungen var i overkant masete og hakkete, men det var et fullpakket bagasjerom og hele pakka. Håhå.

Skrevet

Det finnes desverre mye rart der ute!!

Reagerte på noe lignende en gang. Stod tenfor å såg en nabodame komme trillende på en barnevogn hun pludret ned i. Hun la den sammen, og løftet den inn i bilen.

Jeg stod igjen som et ?. Pludret hun ned i en tom vogn eller?

Hva skjer liksom. Meg eller henne som var begynt å bli litt smårar?

Kommenterte episoden til svigermor en dag senere. Da hadde hun møtt dama der hun skulle. Babyen lå virkelig i vogna mens hun kjørte. Det er vist helt vanlig det der i følge henne.

De bor på et lite sted utenfor allfarvei og henger noe igjen i tid og sted ifh resten av verden.

Men hellu liksom......

Skrevet

Neimen huff!

Stakkars lille utten :(

Husker at jeg fikk sitte i bagasjerommet en gang da jeg var litn, men det var på det uopplyste 80tallet da.

Skrevet

da jeg var liten satt jeg i en bilstol som var boltet fast i gulvet i bagasjerommet i mamma og pappas bil :) de hadde bare en 2seter, og ikke økonomi til større. men jeg satt nå hvertfall godt festet da

Skrevet

Men på den tiden var det ok at ungene sov i baksete på luftmadrasser - bare de som satt i fremsete hadde bilbelte på. *døh* ;)

Vi vet mye bedre - ikke minst mye mer - nå enn den gang.

Skrevet

Jeg er fjerdemann i søskenflokken og ble støtt og stadig lempet baki bagasjerommet (vi hadde stasjonsvogn altså;) sammen med katten... Lå der og leste Fantomet og koste meg, he-he. (Etter perioden jeg var bilsyk vel og merke).

Nå er ikke det like greit å gjøre nei.

Gjest Zima *PP?*
Skrevet

Hoho.. Andre tider før ja Oslomor.. Men jeg tror hun gjorde det mest for å vise han at han ikke skulle mase.. Stakkars gutten. Var jo trangt der og ikke vindu ut.. Lurer på hvor lenge hun kjørte sånn med'n :(

Skrevet

Herre.. Det der må du nesten si fra til henne om. I bagasjerommet? Den ungen må jo få klaustrofobi..

Skrevet

Sykt.

Men det var ikke en syvseter da. Da går man av og til inn bak... Men uansett, sprøtt.

Gjest Zima *PP?*
Skrevet

Nei det var bagasjerommet. Helt sikker. Hun åpna jo bak der og satte ungen inn ved siden av vogn og hele pakka..

Skrevet

:)

jeg ahr også lempet unger i bagasjerommet (stasjonsvogn). Fikk mye rare blikk ja, men det som svært få så var at det faktisk var seter der til å slå opp. Min stasjonsvogn var nemlig bygget om til 7-seter! men eneste måten å komm til de setene var gjennom bagasjeluka!

Skrevet

kamomille;

kanskje mannen din jeg har sett i bhg da, for der hopper det stadig en gutt ut av bagasjerommet på stasjonsvogna :o))))

Gjest Zima *PP?*
Skrevet

Dette var ikke en nevneverdig stor bil kamomille, og hun satte han i mellom en vogn, to bager og noe greier. Det var et heller lite bagasjerom og da hun smikka igjen så reiste ikke gutten seg opp ellernoe, det lå ting på hattehylla. Dessuten lemper man ikke en unge som skal i bilsete in ni et bagasjerom, de skal jo settes i et sete. Det er noe av det villeste jeg har sett på veldig lenge, har ikke sett bilen deres tilbake etter igår.. huff

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Det er jo helt sykt...burde anmeldes:-(!!

Det hadde jeg gjort.

En mann jeg vet om, han er voksen nå da.

Men han hadde en helt forferdelig oppvekst..moren var narkovrak...hu pleide å låse den stakkars lille ungen i bagasjerommet når hun skulle "tjene" penger i forsetet...

Og det værste...

Hun gikk på stranden, mens den stakkars lille gutten på 2-3år satt innelåst inni bilen i varmen mens moren lå på stranden!

Denne mannen er ikke helt som alle andre i dag..på en måte forstår jeg det veldig godt:-( :-(

Dette er jo en helt syk historie da..og gutten havnet på barnehjem til slutt..men alikevel..det finnes mye rart der ute!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...