Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Vil ikke ha pes for innlegget mitt. Må bare få lufte tanker, fordi jeg har ingen å prate med dette om! Har klart å være utro mot sambo=/ Eller ikke utro sånn... Sex... Men har liggi i samme seng med en, å kyssa litt... Men ikke hatt sex! Men jeg tør ikke si noe til sambo.. Vet ikke hva jeg skal si eller no... Jeg har jo følelser for sambo, men de har forsvunnet en god del i det siste. Var vel derfor jeg gjorde dette også. Trengte litt spenning i livet! Jeg hater meg selv for at jeg har gjort det! Har selv hatt en eks som var utro med meg (sex), og jeg kunne aldri tilgitt han!! Men nå har jeg gjort det selv...:'( Åååhh jeg angrer sånn!! Men så føler jeg at jeg vil ta kontakt med han jeg var med også... Off, jeg er helt fra meg og vet ikke hva jeg skal gjøre! Noen som har noen trøstende ord å komme med?? Pliiizz....
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Ikke si noe til samboeren din om dette ved mindre det er fare for at han kan få vite det av andre. Bruk heller tid på å finne ut hva du vil, og gjør deg eventuelt ferdig med det forholdet du er i nå før du involverer deg mer med han andre. Kjenner godt igjen det med å ønske spenning, men husk, uansett hvem du er sammen med, så kommer det en hverdag. Man kan ikke leve et liv sammen og ha det spennende hele veien. Er selv i en situasjon der jeg er i et forhold, men har følelser for en annen. Og det har skjedd ting med han andre, som ikke skulle skjedd. Jeg har heller ikke hatt sex med han, men vi har gjort nok til at jeg har dårlig samvittighet for det... Har bestemt meg for å ikke si noe til min samboer før jeg har fått orden på følelsene mine... Er så utrolig frustert, og føler at hverken jeg eller samboer tjener noe på at han får vite om dette akkurat nå.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 Tusen tuusen takk for svar:) Er så sinnsykt fortvila og aner ikke hva jeg skal gjøre... Men tror ikke jeg kommer til å si noe.. Dette skjedde i fylla da, men er jo ingen unnskyldning! Men jeg vet jeg kunne aldri funnet på å gjort noe sånnt igjen! Er jo derfor jeg ikke vil si noe... Men ja, jeg må nok få orden på følelsene mine! Vi har jo en unge ilag, og jeg vil jo gjøre alt for at vi skal holde sammen! Tror bare jeg er litt depressiv for tida.. Men heller ingen unnskyldning! Men ikke noe gøy å gå med denne angsten hele tida=/ Håper jeg klarer og glemme! Heller satse mer på sambo og familie=)
Miss Misantrop Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 Det virker i allefall som om du angrer og det er ikke en dårlig begynnelse. Hvis jeg var partnern din hadde jeg foretrukket at du holdt det for deg selv. Det hadde nemlig spillt liten rolle om du hadde hatt samleie eller ikke. Jeg hadde blitt forferdelig såret. Og det syntes jeg ikke at jeg hadde fortjent, når det er du som gjorde feiltrinnet.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #6 Skrevet 30. juni 2008 sex eller ikke sex, utro var du uansett, tenk på hvordan du reagerte da din eks var utro, og tenk på hva du vil fremover med din samboer, vil du fortsatt ha han eller vil du satse på han andre? Rykter sprer seg utrolig fort da, så veit ikke hva som er værst jeg, høre det fra deg, eller evnt andre, det er bare du som kan vurdere dette! Kan heller ikke komme med noen trøstende ord til deg, men kan sende noe trøst via deg til din samboer!
mor_til_2_84 Skrevet 1. juli 2008 #7 Skrevet 1. juli 2008 hvorfor må det alltid komme sånne usæriøse svar som anonym 01.04? Om du mener HI en en skitten tøs, så er jo det din mening, men du kan jo ihvertfall engasjere deg nok til å prøve å komme med noe konstruktivt.
Northernlights Skrevet 1. juli 2008 #8 Skrevet 1. juli 2008 Gjør akkurat det hjertet ditt forteller deg.Det DU føler er riktig overfor samboeren din. Føler du for å lette hjertet, gjør du det. Og da ber du selvsagt ydmykt om tilgivelse. Er han glad i deg, tilgir han deg hele greia. Det er større sjanser for at forhold skal klare seg om man sier fra med en gang, og ber om unnskyldning, enn at den sårede parten skal finne det ut selv. Det har sjeldent et bra utfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå